Hur fördriver ni tiden till sommaren?

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Köper fler hojar , så man har ännu mindre tid att vara social på sommaren , utan bara kan köra hela tiden... :D

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Nypan83 skrev:
Vad gör ni med era liv???

Själv brukar jag se höjdar serien 7th heaven tycker den är så skön :huvet....
Japp! Det och arsenik är en härlig kombo.

...annars blir det mycket :fyllisar :tuttar och diverse spel med motorcyklar och dyl i

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Bor på sporthoj.com typ... Är och tittar till hojen minst varje dag, som jag för 2v inte hade tittat om den ens var kvar i garaget på 2månader :) har framme hjälmen, kollar på hojdelar man ska köpa osv :) jävla vinter!

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Går i skolan, pluggar Ateori och försöker ta mig samman så att jag kmr ut i garaget ngn gång och kan fixa kopplingshandtagsfäste och bromsvätska-bromsbelägg bak ... Sen är den typ fitforfight och då kan våren komma när den vill. :D

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
zilog skrev:
Konstruerar elektronik såklart. Vad annars?

OT-varning: Haha.. rätt nick för det isf :tummenupp

Abstinensen driver en till att hänga för mkt på SH, Blocket, Traderamotor, läsa hojtidningar om och om igen. Försöka sig på att kladda med bilder i Photoshop för eventuella projekt.

Mao, "torrköra" en jävla massa. Måtte bara våren komma fort! Det är ju fanimej ljust på morgonen när man går till jobbet nuförtiden! Våren kan ju inte bara vara så himla långt borta!

Mr Helmut skrev:
åker till garaget varje kväll....

jo så är det nog för mig också:3freak

edit öppnade just nu ett paket från touringbutiken med miniblinkers och en mycket trevlig karta eller 5 kartor över sverige med alla banor utmärkta mcträff punkter, vart märkes verkstäder finns m.m.

Fan! Scanna kartan och lägg upp! :)

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Har ni tänkt på en sak grabbar å tjejer!

Om en och en halv månad så borde det rent teoretiskt, kanske även tidigare vara säsong!!! Alltså allt det vi just nu längtar efter är inte längre bort!

Kan inte Swedie lägga upp ett räkneverk så man verkligen ser hur vi närmar oss vår!!!!

DP

aka Dragster Pilota
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
har 2 hjul
anderzzon in da house:
Om en och en halv månad så borde det rent teoretiskt, kanske även tidigare vara säsong!!!

Nu tar du väl i lite va....

För mig börjar MC säsongen 1 Maj med Italienska Träffen på Skokloster innan dess blir det mest "moppe" om solen skiner....

DP says: Forza Itaila.....

heathrow

Lev varje dag som om det vore den sista!
Gick med
30 Aug 2005
Hoj
Suzuki SV 1000, Honda Hornet 900
DP skrev:
heathrow in da house:
Hur fördriver ni tiden till sommaren

På dagarna (6-dagar i veckan) står jag och kränger hoj & tillbehör (på Starol Racing) och på all annan tid håller jag till hemma i verkstan, planerar & skruvar på sommarens leksaker, allt från minimoto till ett "Stripper" project så någon tid för X-box, DVD, surfande och annat oväsentligt blir det inte, tur man har GF med samma intressen så man kan på en fredagkväll sitta i baren ute i verkstan och sippa en god flaska "bubbel" och njuta av 50kvadrat packat med 2-hjulingar....

DP says: En och annan Gasoline, Bomber Mag, Rod & Custom, Street Chopper hinner man med innan det är natti...

Det låter som du har hittat meningen med livet, GF som gillar det du gillar, och vad är inte bättre att få kombinera hojjkörning och tjejjkörning
:tuttar

micke85 skrev:
Funderar på vad i helvete man bor mitt i nordpolen för ! och går i jupa depretioner, lessen men de finns inget att fördriva tiden med........ :huvet

Ja den tanken har slagit mig flera gånger, egentligen så vet jag fan inte vad man ska svara på den frågan! Tror jag packar ner hojjen i en cointainer å sätter kurs mot afrika ;-)

Ja det finns mycket att göra, men jag tror inte dagarna går fortare för att man skriver atiklar om hojjar, meckar, vaxar och fantiserar om skinnställ! Det är ju som jag beskrev i början av denna tråd som att kolla på klockan hela tiden! Tiden går ju bara segare inte undra på det aldrig blir sommar ;-)

Men men man får väl hålla sig till tåls....................................... :huvet

DP

aka Dragster Pilota
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
har 2 hjul
heathrow in da house:
Det låter som du har hittat meningen med livet, GF som gillar det du gillar

Och vad som är ännu bättre är att hon har sin egen Aprilia så jag slipper någon som ska åka med, bort med passagerar pinnarna.....

DP says: Hojåkning ska upplevas monoposto och va f*n är dealen med intercom....

Daniel_liss

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R
planerar sommarens ev. englandsresa och skruvar ihop efter höstens klotning... börjar ju faktiskt närma mig klar nu :) är bara att beställa däck kvar...

Maggy skrev:
Har fem barn varav 3 är lite drygt 7 månader... vad är fördriva tid för nåt? :va :confused:

jahaja man får kanske gratulera lite i efterskott till trillingar då?!! (eller ska man beklaga kanske låter det som :hihi )

Malmus

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2005
Hoj
XT 660 X 2005
Visst tänker man på att åka hoj varje dag flera gånger om dagen! På helgerna tävlingskjuter jag mycket gevär och har även ridit islandshästar ett par gånger. Lite som att åka hoj men svårare att styra :)

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
heathrow skrev:
Så hur gör alla för att fördriva tiden? Planerar ni sommarens mc resor?

:huvet

När ninjan åker in i garaget kommer offroadan ut... :tummenupp
Jag tror inte jag skulle överleva en HEL vinter utan hoj :(

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
Planerar somarens Norge-resa och hoppas att de har tagit bort alla löjliga hastighetsbestämmelser och tillhörande böter innan jag ska dit..kan ju alltid drömma...

Annars är det en dela att läsa som student och flickvän tar sin tid och så måste man ju ha koll på vad de andra idioterna på SH skriver :hihi

Pelleh

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag sparar pengar till sommarens utflykter, kollar på lite ny utrustning och sånt. Har köpt ny hjälm och vill gärna ha nya stövlar.
När jag har tid över från allt gitarrspel och musik, så blir det lite moto gp4.
Genialiskt spel!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ja nu är det fan svårt att hitta på något. Jobba så mycket det går.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln