Japp! Det och arsenik är en härlig kombo.Nypan83 skrev:Vad gör ni med era liv???
Själv brukar jag se höjdar serien 7th heaven tycker den är så skön ....
MatteKholm skrev:Meckar hoj, river ur motorn för andra vintern i rad, börjar bli tjatigt!
zilog skrev:Konstruerar elektronik såklart. Vad annars?
Mr Helmut skrev:åker till garaget varje kväll....
jo så är det nog för mig också
edit öppnade just nu ett paket från touringbutiken med miniblinkers och en mycket trevlig karta eller 5 kartor över sverige med alla banor utmärkta mcträff punkter, vart märkes verkstäder finns m.m.
DP skrev:heathrow in da house:
Hur fördriver ni tiden till sommaren
På dagarna (6-dagar i veckan) står jag och kränger hoj & tillbehör (på Starol Racing) och på all annan tid håller jag till hemma i verkstan, planerar & skruvar på sommarens leksaker, allt från minimoto till ett "Stripper" project så någon tid för X-box, DVD, surfande och annat oväsentligt blir det inte, tur man har GF med samma intressen så man kan på en fredagkväll sitta i baren ute i verkstan och sippa en god flaska "bubbel" och njuta av 50kvadrat packat med 2-hjulingar....
DP says: En och annan Gasoline, Bomber Mag, Rod & Custom, Street Chopper hinner man med innan det är natti...
micke85 skrev:Funderar på vad i helvete man bor mitt i nordpolen för ! och går i jupa depretioner, lessen men de finns inget att fördriva tiden med........
Maggy skrev:Har fem barn varav 3 är lite drygt 7 månader... vad är fördriva tid för nåt?
heathrow skrev:Så hur gör alla för att fördriva tiden? Planerar ni sommarens mc resor?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|