Hur försåtsminerar man mjölk bäst?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Har emellanåt besök av lite byggubbar som även lånar vårt fikarum. Nu verkar dessa tycka att dom kan nalla några cl mjölk av mig varje gång dom dricker kaffe. Kanske egentligen inte mycket att gnälla om men när en handfull gubbar gör det 4 ggr om dagen så gör dom små skvättarna att min mjölk försvinner i en rasande takt. Vilket gör mig lite förbannad! :gnissla

Så hur preparerar jag mjölken bäst? Senast blandade jag kaffemaskinens skummjölk(transfetter) med vatten åt dom men det var tydligen inte tillräckligt elakt.

Funderade på att blanda mjölkpulvret med kiss den här gången men då blir väl "mjölken" gul...

Dom har dessutom sina kafferaster på andra tider än oss så jag har eg inget bevis på att det är just dom och därmed vill jag inte heller beskylla dom för nåt.
Men t.ex idag förvånades jag först över att korken inte var helt åtdragen när jag skakade om paketet(omogoneiserad mjölk). Senare märkte jag att det försvunnit en hel del mjölk till min förvåning eftersom jag inte rört paketet. Ytterligare senare på dagen ser jag att vi återigen har dessa gubbar på besök och därmed föll ju pusselbitarna på plats.

Så några tips?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Psykologisk krigföring.
Sätt bara upp en lapp på mjölkpakten som det står "Hoppas mjölken ni snodde smakade. Jag pissade i den. Kändes det på smaken?"

... Och se om det försvinner mindre mjölk.

sportbike

Guest
Köp laxermedel på apoteket, sen fipplar du med låset på muggdörren så ingen kommer in.

Baztard

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtona 955i -00
Pressa lite pepparfrukt i den :)
Ja du mister ju en mjölk på det men oandra sidan lär de ju tänka två gånger innan de får för sig att prova igen :)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Trälim?

Min ketchup försvann lite väl fort, ritade en döskalle på den och skrev låt bli. När den var slut när jag skulle käka mina lyxiga makaroner och köttbullar lackade jag ur och hade 2 veckor gammal yoghurt och diskmedel i flaskan. Funkar ju bara en gång men fan så värt det om nåt gubbmögel förstörde sin matlåda.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
OffTopic:
En kille, vi kan kalla honom Adam, blev av med en schampooflaska på badhuset. (Sydpoolen i Södertälje kan det ha varit.) Det var när Adam hade långt hår och händelsen inträffade när flaskan för en kort stund var obevakad innan håret tvättats.

Adams äldre bror, vi kan kalla honom Derek, blev sur. Adam blev ledsen, hans hår blev litet strävt. Derek gillar inte när samhällselement tar saker som inte tillhör dem. Men eftersom förövaren var för bröderna okänd kunde inte tillbörligt straff utdelas.

Nästa gång Adam och Derek besökte anläggningen hade Derek med sig en nästan tom flaska schampoo. Den kissades i, men inte så mycket att urinlukten tog överhand. Sedan lämnades den obevakad. Straxt senare när bröderna tittade till den fanns den inte där. Någon hade återigen tagit nåt som inte tillhörde honom. Adam och Derek skrattade hela vägen hem åt att en tjuv förhoppningsvis luktade litet kiss. Även om det troligtvis inte var samma tjuv så kändes det bra för bröderna.

Slut OffTopic

OnTopic:
Jag röstar för karamellfärg!

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
"I en av mjölkförpackningarna är det kiss. Vågar du chansa?"
"Ollad"
"Le, du är med på dolda kameran. Din vinst är "Helig våldtäkt""

Köp Stopp och väx på apoteket, nagelbitmedel som smakar bittert så in i helvete. Blanda med mjölken. (kan vara acentonbaserad vilket kanske inte blandar sig så bra med mjölk).

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ställ mjölken varmt tills den blir sådär härligt sur och gammal,sedan tappar du över den i en ny tetra med friskt datum,inte många som luktar innan dom häller upp och de flesta smakar även om det skär sig i koppen.

Henrik

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Köp laxermedel på apoteket, sen fipplar du med låset på muggdörren så ingen kommer in.

Jag tänker bara på ricinolja men den blandar sig knappast med mjölken. Någon som vet ett kraftigt bar laxermedel som man inte behöver recept för?

Vore jag riktigt rik skulle jag försöka få tag på lite droger. Tänk vad skoj med tre stenhöga byggjobbare som dansar runt i snön istället för att jobba.

sportbike

Guest
Snabbverkande preparat finns i form av mikrolavemanget Toilax med effekt efter 5-15 minuter, som även stimulerar tarmen. Lavemanget tömmer tarmen högre upp än övriga mikrolavemang och används därför ofta före läkarundersökningar av nedre delen av tarmen.

källa:Apoteket.se

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Snabbverkande preparat finns i form av mikrolavemanget Toilax med effekt efter 5-15 minuter, som även stimulerar tarmen. Lavemanget tömmer tarmen högre upp än övriga mikrolavemang och används därför ofta före läkarundersökningar av nedre delen av tarmen.

källa:Apoteket.se
Du måste ju läsa hela texten ju.

Toilax utövar sin effekt genom en lokal verkan på tjocktarmens vägg. Mer tarmvätska hålls kvar i tarmen och tarminnehållet blir lösare och passerar snabbare. Toilax rektalsuspension sprutas direkt in i ändtarmen och mjukar där upp och smörjer avföringen. Toilax rektalsuspension verkar redan efter 5-15 minuter. Effekten av Toilax enterotabletter kommer efter ca 6-10 timmar.

Jag tror inte att han är sugen att stå och spruta upp det där i arslet på byggjobbarna. Och att vänta 6-10timmar är kanske inte så kul heller.

sportbike

Guest
Du måste ju läsa hela texten ju.

Toilax utövar sin effekt genom en lokal verkan på tjocktarmens vägg. Mer tarmvätska hålls kvar i tarmen och tarminnehållet blir lösare och passerar snabbare. Toilax rektalsuspension sprutas direkt in i ändtarmen och mjukar där upp och smörjer avföringen. Toilax rektalsuspension verkar redan efter 5-15 minuter. Effekten av Toilax enterotabletter kommer efter ca 6-10 timmar.

Jag tror inte att han är sugen att stå och spruta upp det där i arslet på byggjobbarna. Och att vänta 6-10timmar är kanske inte så kul heller.

Urk, slarvläste.
F´låt :näsblod

Varför inte bara vråla:"Eeyy era loosers, rör min mjölk och det smäller, haja?"

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA