Hur försåtsminerar man mjölk bäst?

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Har själv blandat i salt i marmelad som försvann lite väl fort på jobbet.Sen var det en annan som blev av med ketchup som blanda ner harrisa i den.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
En shot T-röd i så förstör du smaken. Denatureringen BITREX gör produkten outhärdlig i smaken och man går omkring med bitterheten i munnen i många timmar.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
man går omkring med bitterheten i munnen i många timmar.

:D

LSD skare va om man vill ha bra effekt länge! :fakta

Påminner om undersökningen som visade att 5 av 7 studenter på korridor hade blivit bestulna på mat.
Vore intressant att se hur många som själva stulit mat. 5 av 7 kanske? :rolleyes:

Scenario:
Student ramlar ölstinn och samtidigt grav uttorkad in på korridoren 05.20 på morgonen.
Student öppnad kylen.
Där står en fullständig ljuvlig kartong med Tropicana Sanguinello blodapelsinjos.
Den är inte hans, men den är god och det är faktiskt ett allvarligt nödläge.
Jag köper tillbaka den i morgon tänker den törstige.

Tyvärr kommer han inte ihåg detta när han vaknar. :huvet
5 av 7 var det visst.

Själv har jag aldrig bott på korridor så min kyl var alltid tom. :(

/e

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Har inte tandläkarna någon vätska som färgar tänderna röda ifall man inte har borstat rent tänderna tillräckligt?

Häll i det i så fall så avslöjas ju tjuven direkt.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vore intressant att se hur många som själva stulit mat. 5 av 7 kanske?

Har bott en hel del i korridor och jag skulle säga att det är en försvinnande liten del som stjäl mat men dom stjäl ju av alla. Dom gånger det hänt så har vi vetat vem den skyldige varit. Värsta gången var det en mupp som bodde i andra hand. Han jobbade som krogvakt på kvällarna och hade garanterat mest inkomster av oss alla.

Sen lånas det ju ibland, ett lånat ägg får man tillbaka. Lite "lånad" ketchup eller salt är väl på den acceptabla sidan av stöld som kan kallas lån som jämnas ut så länge det inte systematiseras.
Ungeför som på en vanlig arbetsplats alltså.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej, gubbarn försvann och jag har inte sett dom nåt mer. Men det byggs och ändras här lite emellanåt så rätt vad det är dyker dom väl upp igen.

Jaja, nu har du ju jaft ett år på dig att planera din hämnd så den gången vet du ju hur du ska göra direkt:D

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
En shot T-röd i så förstör du smaken. Denatureringen BITREX gör produkten outhärdlig i smaken och man går omkring med bitterheten i munnen i många timmar.

Tänkte bittermandel... tvi vale! En droppe eller två av den skiten i så blir det nog snabb djupinlärning.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Påminner om undersökningen som visade att 5 av 7 studenter på korridor hade blivit bestulna på mat.
Vore intressant att se hur många som själva stulit mat. 5 av 7 kanske? :rolleyes:

Jaha, det finns korridorer där man skall hålla med egen mat? Fan vad B. De tre korridorer jag hann bo på så fylldes kylarna på hela tiden. Det var bara att försöka komma på någon rätt med det som fanns däri. Lite märkligt var det, för det kunde vara fyra olika öppnade paket köttbullar och så... men det gick oftast. Listade aldrig reda på hur man beställde.

Blev iofs svårare när det blev hänglås på den ena kylen på en korridor och utbudet halverades. Antar att den var tagen ur drift eller något.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Nu har jag inte läst hela tråden,men...
Öppna mjölken,stoppa ner dronken och ta ett kort. Ställ sedan dit mjölken och vänta på att den tar slut. Då sätter du upp kortet det ollade mjölkpaketet på kylskåpet.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Öppna mjölken,stoppa ner dronken och ta ett kort.

Inte för att vara dryg eller snorkig,
men kan det inte bli lite svårt
att få ner den i det lilla hålet?
:va

002.JPG

/e

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
"Jag kan dricka min egen saliv , kan du dricka min saliv?" på en liten lapp på paketet .... vad e det för vits att sabba mjölken med laxermedel å annat konstigt,då kan du ju inte dricka den själv :va ... men en loska i paketet gör varken till eller ifrån (ellr ingen loska,bara vetskapen om att det KAN eventuellt vara en i) lär funka rätt bra :hihi

använd en gammal förpackning med ett bäst före som är WAAAY past bäst före ... bör funka det med ?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är ju som upplagt för det gamla skämtet om han som behövde gå på muggen på krogen precis när hans öl hade kommit in

Han kunde verkligen inte hålla sig, så han skrev på en servett "Jag har spottat i ölen" och la den överst på glaset.

När han kom tillbaka från muggen så låg det tio servetter till på glaset där det stod "Jag med" med olika handstil...

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC