Hur fan kan dessa handlare överleva?!

Tall

Böjlig
Gick med
14 Feb 2008
Hoj
MV Agusta F4
Däremot så finns det en butik som säljer kawasaki å engelska hojar namnet vill jag inte nämna men jag har alltid fått dålig service där.
Va intresserad av å köpa en hoj där men fick ingen hjälp så jag sket i det å köpte den från en vän istället. Samt mycket billigare :yoparty

Då är vi två. Killen i butiken (den unge med bockskägg) borde jobba med nåt helt annat som inte har med kunder att göra.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Last edited:

GSRider

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
SUZUKI GSR600A
Jo det är ju därför jag gillar min Mc handlare i Göteborg. Ingen jätte stor firma men trevliga killar som kan och som ta hand om mig ;). De är nya men derras chef kan verkligen om hojar.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jo det är ju därför jag gillar min Mc handlare i Göteborg. Ingen jätte stor firma men trevliga killar som kan och som ta hand om mig ;). De är nya men derras chef kan verkligen om hojar.

e det han som har öppnat vid aröd

GSRider

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
SUZUKI GSR600A
Jag vet inte..... få man säga det? Du vet ju om du se vilken hoj jag kör ;) dinns ju bara en där som säljer min älskling

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Däremot så finns det en butik som säljer kawasaki å engelska hojar namnet vill jag inte nämna men jag har alltid fått dålig service där.
Va intresserad av å köpa en hoj där men fick ingen hjälp så jag sket i det å köpte den från en vän istället. Samt mycket billigare :yoparty

En brutal gissning är att du pratar om Johans MC och dessvärre har jag hört en hel del uselt om dom och råkat ut för exakt samma sak som du beskriver själv när jag skulle köpa hoj. Skräpföretag!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...