She's a psycho. Leave the bitch...2709457Varför jag drog upp det överhuvudtaget har jag funderat på länge nu...
Har inte en susning, ingen aning, komer inte ihåg.
Finns värre sidor på nätet än google...
Finns ju sidor där du kan få reda på ja exakt allt.. civiltstånd, lön, förmögenhet, antal anmälningar, vad för anmälningar, kontoutdrag och ja sist men inte minst HELA personnummret = Helt sjukt.. det e ju privata saker det där..
men men de hävdar att de har rätt till det.
Eller så blir det som för mig, träffas, allt känns så jävla rätt.
Sen bara kalla handen och ignorans.
Inte ett ord ens.
Inget.
Jag tyckte jag skulle va rolig när jag sa till bruden att vilka stora lår hon fått(fast hon inte har det).Har inte fått göka sen dess
Fan dom har ingen humor kvinnorna.Antingen blir dom griniga för allting eller så blir dom griniga för ingenting.
: vissla
Jag har ratsit:at dig.
Ööööhhh, civilstånd och taxerad inkomst är offentliga uppgifter, så det är väl inget att yla om. Kontoutdrag är självklart INTE offentliga uppgifter så det kan du inte få reda på, vad får dig att tro det?Finns värre sidor på nätet än google...
Finns ju sidor där du kan få reda på ja exakt allt.. civiltstånd, lön, förmögenhet, antal anmälningar, vad för anmälningar, kontoutdrag och ja sist men inte minst HELA personnummret = Helt sjukt.. det e ju privata saker det där..
men men de hävdar att de har rätt till det.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|