Hur fick ni erat nick?

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
New Mill
Hoj
2011, BMW S1000RR
Fick mitt namn för att man kallades nicke men Jag stavas bara med c så det blev Nice. Boy har jag haft sen man spela data spel..
 

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Småland
Hoj
Suzuki
Jag har bytt nickname en enda gång. Vissa byter ju nick lika ofta som kalsonger, men det tycker jag mest är jobbigt... Mitt första nickname var Harv. Det var på den tiden man började lira onlinespel och alla hette nånting i stil med "The fucking killer" eller nåt annat megahäftigt som lät skrämmande när man spelade quake. Jag tittade runt lite i rummet och hittade ett cd-fodral till ett spel som heter Harvester - blodigt spel där man dödar allt. Tyckte det passade och bestämde mig för Harvester. Av det kom förkortningen Harv. Sen en vacker dag var det en polare som bara "lade till" de två första bokstäverna, typ för att fula sig. Tyckte det var lite fyndigt så sedan typ tre år tillbaka heter jag Spharv. Men det har inget med fåglar att göra. Jag skördar fortfarande allt och alla i Quake. Nästan.
 

Rocco

Guest
Rocco en känd skådis kan man säga och jag är ganska frispråkig när det gäller ämnet :tuttar i sig. Är allmänt känd som rätt pervers typ och ganska grov i munnen och då var det någon som kallade mig Rocco och på den vägen blev det......
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Det kommer från Saab Turbo klubben. Eftersom att jag har en skiiiit feeet 95:a När Saab lanserade sin 93 Viggen klämde vi till med 95-JAS. Därför blev det Jas-95.

JB
 
Last edited:

Nirre

Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
STHLM norrort
Hoj
Ducatis
Mina kompisar kallade min 125:a för kamelmoppe, pga av formerna på tanken mm. Därför blev det crazy camel :3freak
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
:crash liknade lars vegas i lars vegas trio för 10 år sedan....
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Mådde helkass efter ett riktigt uselt förhållande och kände mig så när jag reggade här.
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Jag spelade mycket CounterStrike förr... Jag brukade hoppa och springa mycket för att inte bli träffad. Då tyckte någon att jag såg ut som "en jävla eldfluga" där jag studsade runt och pangade. Så då blev det Firefly, och sen har det hängt i...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top