ollee skrev:2085633Aprilian toppade 155km/h
Miton toppar 175km/h
hur mkt har du pillat på den då för att få den att gå i 175km/h?
ollee skrev:2085633Aprilian toppade 155km/h
Miton toppar 175km/h
Troligtvis så visar mätaren ganska felFuzzman skrev:2085788hur mkt har du pillat på den då för att få den att gå i 175km/h?
Wargen skrev:2085864Hur orkar folk ens skriva i en sån här tråd?
Ljunghusen skrev:2085866Ja hur fan orkar du skriva i en sån här tråd!!??![]()
stoooffe skrev:2085872hahaha
Edit:
Var uppe i 160 km/h med min RS två gånger idag.
Då ligger jag vid rödmarkeringen, vill inte varva min över rödmarkeringen då jag helst vill slippa ett ras. Man kan kanske pressa den lite till men jag tror iaf inte på de som säger att en RS går i 175+.
Snowman89 skrev:2086801förra ägaren sa 160, det var då uppmätt med en ktm 525 med digital mätare som körde bredvid, det var med SM hjulen
-Rosen- skrev:2087281skulle bara vilja säga att det är lite mycket spam och moppefucko snack här.
bara så ni vet så denna tråden kan få vara kvar
mjo vet...NiklasL skrev:2087094160 med en Crm? DET är skillat!!! ska jag vara ärlig tror jag inte ett jotta(stavning?) på att han fick upp den i 160. kanske ifall du haft 172cc, men det är tveksamt då med, det krävs rätt många kusar för att få upp en skål, riktad med den konkava sidan frammåt, i 160km/hdet är ungefär vad man får likna sig med när man kör crosshoj
![]()
menar du att du kännar lite eftersom att en sm går fortare eller för att du inte har ställt in mätarenSnowman89 skrev:2089200mjo vet...
På tisdag då är den försäkrad och allt så då får vi se vad den går för
En sak som man inte ska glömma e ju att det är SM däck på den så man tjänar nån km på de, va e original drevning på en crm?
jag menar att om en cykel går i 120km/h med crossdäck och 21/18tum och sen byter man till SM däck 17/17 så får man nån km/h så med SM däcken kanske han gör 130km/h, fattar du?-Rosen- skrev:2089227menar du att du kännar lite eftersom att en sm går fortare eller för att du inte har ställt in mätaren![]()
jag fattar men ta det lilla lugna, jag bara frågade vad du menar och det var inte en helt seriöst frågaSnowman89 skrev:2089279jag menar att om en cykel går i 120km/h med crossdäck och 21/18tum och sen byter man till SM däck 17/17 så får man nån km/h så med SM däcken kanske han gör 130km/h, fattar du?![]()
När den är kitad med sm så går den långsammare. Ju mindre diameter desto långsammare går den.Snowman89 skrev:2089279jag menar att om en cykel går i 120km/h med crossdäck och 21/18tum och sen byter man till SM däck 17/17 så får man nån km/h så med SM däcken kanske han gör 130km/h, fattar du?![]()
jo men om hojen kanske inte hade ork att toppa innan, borde det inte påverka då?Lundgren skrev:2089402När den är kitad med sm så går den långsammare. Ju mindre diameter desto långsammare går den.
Jo om den inte orkade toppa förut då är det klart att den kan gå fortare med sm kit, tänkte inte så först. Tänkte att den orkade toppa med org fälgar.-Rosen- skrev:2089406jo men om hojen kanske inte hade ork att toppa innan, borde det inte påverka då?
Jaa undrar jag med :S va har man en hastighets mätare till för om den inte visar rätt..?JojjeL skrev:2059071Varför visar alla mätare så fel? inte undra på att alla tutar på en när man tror att man håller hastigheten. Dags att fixa en cykeldator istället.
Det är bara vid högre farter som de gör det. Men man kan ju undra. Folk vill väll inte at man skall köra ihjäl sig så de bygger dem så att de visar för fortDjFlow skrev:2089601Jaa undrar jag med :S va har man en hastighets mätare till för om den inte visar rätt..?![]()
![]() |
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
![]() |
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
![]() |
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|