Lou siffer
officiellt lammkött
JojjeL skrev:2056525försvarstal
Konstarerande. Går den i 195 så är det något allvarligt gjort åt den.
Eftersom dom enligt dom flästa gör 150-160 ostrypta (enligt mätaren)
JojjeL skrev:2056525försvarstal
1: en nsr gör inte 180/190JojjeL skrev:2056525visste att någon skulle påpeka det. För att jag var ganska säker på det då det är vad alla har sagt, men efter att ni på forumet verkar vara så skeptiska mot att en 125ccmotor kan gå i 180/190 så ändrade jag mig. Ni vet såklart bäst. Eller nästan. Jag vet fortfarande bäst gällande hur fort hojen går. Men eftersom ingen tror på mig ändå så är det ju knappast nån mening med att älta det.
Konstigt att man blir så kritiserad av att en tzr gör 180/"190" när det däremot verkar helt ok att en nsr gör det. Känns tråkigt att moralen på ett sånt här forum är så låg. Känns också tragiskt att ett forum som ska verka seriöst låter 16åriga pojkar bli moderatorer när de själva inte ens har körkort. Aja jag ser ingen större mening med att vara medlem här längre då jag förmodligen har fått en fet idiot-stämpel på mig så vad jag än gör här så lär ju folk se mig som ett pucko.
Underbart är det också att forumet blir oåtkomligt var 10e minut. Ni bör göra nått åt saken om man inte ska tröttna på att vänta. Bara en tanke!
Ha det bra.
JojjeL skrev:2056525visste att någon skulle påpeka det. För att jag var ganska säker på det då det är vad alla har sagt, men efter att ni på forumet verkar vara så skeptiska mot att en 125ccmotor kan gå i 180/190 så ändrade jag mig. Ni vet såklart bäst. Eller nästan. Jag vet fortfarande bäst gällande hur fort hojen går. Men eftersom ingen tror på mig ändå så är det ju knappast nån mening med att älta det.
Sukalimpan skrev:2056538han kör typ 3mil förra säsongen, fick upp henne i 130 på mätarn sen vart de för kallt me mjukisbyxor
i november
JojjeL skrev:2056914Tack grabbarUrsäkta att jag hängde upp mig på det innan. Och det jag skrev om forumet var egentligen inte menat så.
Till mitt försvar har jag att hela dagen har varit jättepissig. Förlåt![]()
Men varför hänger forumet upp sig ibland? är det så för alla eller bara mig?buhuu.
Till moderatorn:
Om en nsr inte kan göra 180/190 så har jag bara blivit felaktigt upplyst. Har varit flera ställen som jag läst att man kan skrämma upp dem så högt men då har jag bara läst på helt fel ställen.
Än en gång, förlåt att jag hängde upp mig innan..
Syftar du på mig?Hehe jag skulle aldrig få för mig att köra utan riktiga mckläder. =P
ingen fara, alla har vi våra dagarJojjeL skrev:2056914Tack grabbarUrsäkta att jag hängde upp mig på det innan. Och det jag skrev om forumet var egentligen inte menat så.
Till mitt försvar har jag att hela dagen har varit jättepissig. Förlåt![]()
Men varför hänger forumet upp sig ibland? är det så för alla eller bara mig?buhuu.
Till moderatorn:
Om en nsr inte kan göra 180/190 så har jag bara blivit felaktigt upplyst. Har varit flera ställen som jag läst att man kan skrämma upp dem så högt men då har jag bara läst på helt fel ställen.
Än en gång, förlåt att jag hängde upp mig innan..
Syftar du på mig?Hehe jag skulle aldrig få för mig att köra utan riktiga mckläder. =P
-Rosen- skrev:2056949ingen fara, alla har vi våra dagar![]()
okej, jag har aldrig hört talas om en nsr125 som gör 180 iallafall.
btw du behöver inte skriva "moderatorn" hela tiden. ibland vandrar jag omkring som er vanliga dödliga också![]()
Du har inte funderat på möjligheten att tidigare ägare ljuger? Själv skulle jag aldrig vilja prova 190 knyck med en TZR.JojjeL skrev:2056525visste att någon skulle påpeka det. För att jag var ganska säker på det då det är vad alla har sagt, men efter att ni på forumet verkar vara så skeptiska mot att en 125ccmotor kan gå i 180/190 så ändrade jag mig. Ni vet såklart bäst. Eller nästan. Jag vet fortfarande bäst gällande hur fort hojen går. Men eftersom ingen tror på mig ändå så är det ju knappast nån mening med att älta det.
Konstigt att man blir så kritiserad av att en tzr gör 180/"190" när det däremot verkar helt ok att en nsr gör det. Känns tråkigt att moralen på ett sånt här forum är så låg. Känns också tragiskt att ett forum som ska verka seriöst låter 16åriga pojkar bli moderatorer när de själva inte ens har körkort. Aja jag ser ingen större mening med att vara medlem här längre då jag förmodligen har fått en fet idiot-stämpel på mig så vad jag än gör här så lär ju folk se mig som ett pucko.
Underbart är det också att forumet blir oåtkomligt var 10e minut. Ni bör göra nått åt saken om man inte ska tröttna på att vänta. Bara en tanke!
Ha det bra.
JojjeL skrev:2054497Pappas tzr (som ska säljas vidare så jag får inte den, men har testat den iaf) är ostrypt och gör runt 190 och reser sig på både 1ans, 2ans, och 3ans växel. Vet inte vad han som hade den före oss gjorde men nått måste han gjort iallafall.
JojjeL skrev:2057504Jo jag har insett möjligheten att tidigare ägare ljugit, och det har jag skrivit här nånstans om du bara hade läst det
Och vi har även redan dragit slutsatsen att mätaren visar rätt mycket fel, ifall du missat det också men det tror jag inte.
Så vi har alltså kommit fram till den inte gjorde 190. Jag tror dessutom också att han som testade den la på lite "moms" när han berättade hur fort den hade gått.
Det där med moderatorn hade jag fel om, och jag har bett om ursäkt för det också. Alltså ingen idé att älta den saken heller
Moppefucko kan alla kalla mig om ni vill, nöjer mig med att själv veta att jag inte är det.![]()
Så ni kan väl prata vidare i tråden och låtsas som att jag aldrig yttrat mig![]()
Troligtvis enligt mätare! Så 155 160 kanske.stoooffe skrev:2059056I nerförsbacke?![]()
De visar sällan fel vid låga hastigheter men sedan flippar de ur, har cykeldator på min med nu så nu kan man vara exakt.JojjeL skrev:2059071Varför visar alla mätare så fel? inte undra på att alla tutar på en när man tror att man håller hastigheten. Dags att fixa en cykeldator istället.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |