Så dumt Tobbe. Speciellt olustigt med tanke på din sidfot.
Jag råkade klicka gilla för jag skulle citera dig men klickade fel.
Kört många hojjar som visat 299 mätarfart! men inget slår min gamla gixxerturbo när hastighetsmätaren går i botten och laddtrycksmätaren står på 1,1 bar.... har man inte kört turbo så kommer man aldrig förstå.Hastighet är inte samma som vobbel och adrenalin
Tänkte på en sak angående gps olika program, jag & polaren försökte toppa min gamle Volvo 940 136hk, just denna gången så hade motorn miss tändningar, men gick hyfsat rent över 4000varv.
Den ena gpsen stämmer exakt efter mätaren på bilen, nådde 197.9km/h, men hade samtidigt igång Diablo Super biker & den vissa i topp 224.8km/h.
Undra vilken GPS app som visar någorlunda rätt.
Bild på ena GPS AppenView attachment 365760
Blir trött på min GPS, vid exsakt 245km/h så tappar min GPS sändning för att det går för fort.
Men lånade polarens gps o den fungerar uber
Ny topp speed på min RR, tankade i 99oktanig soppa, volla från 282km/h på 95 till 288km/h på 99. fattas bara att bytta däck bak & montera 40-41 drev bak så ska jag knäcka 300 valen, de ska gå på denna hojen, det måste gå annars bränner jag upp den.
Och vilken var det du mätte din med?
300.7 ärliga enligt GPS'en. Då hade mätarn stått på 299 länge. De sista tio går väldigt segt utan turbo.
View attachment 388088
Min gamla tråd. Är det någon man kan lita på så är det K-man Tack för all uppmuntran och coaching K-man men jag ligger fortfarande på 257 km/h, har haft lite trubbel med farbror blå
Det går skitbra upp till 250 men sen händer nåt, behöver nog en hare. En snabb en
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|