Hur fort har du kört?

Hur fort har du kört?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Rimo

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2011
Hoj
Hornet
Maxade självfallet hojen jag hade. ZX6R och det var la runt 260km/h.

Jag önskade däremot 300+ när jag körde ifrån polisen på bakhjulet i sergelrondellen.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
lKan ni sluta önska massa hastigheter, det här är ju en högst allvarligt tråd.
Kolla, alla smiliasar har årsmöte:
:tummenupp:näsblod:confused::va:arsele:mad::tuttar:rolleyes::krama:D:):tungan:yoparty:gnissla:huvet:Bugar:brinnerup:banana:död:fyllisar:(:hihi:3freak:rofl:lol:4skrika:7peta:kär:dummer:gråta:brynad:crash:musik:hej:smasha:fakta:zpy:rock:rodnar:lol:brynad::öl:bow:mattias:tummenner:jisses:skrämd:pannkyss:eek::blah:cool::1pajas:FU:skrämd:skitdator:ajjabajja:1pajas:FU

:cpparty:cpparty:cpparty:cpparty:banana:banana:banana:hoppa:hoppa:hoppa:skrämd

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
Kört många hojjar som visat 299 mätarfart! men inget slår min gamla gixxerturbo när hastighetsmätaren går i botten och laddtrycksmätaren står på 1,1 bar.... har man inte kört turbo så kommer man aldrig förstå.Hastighet är inte samma som vobbel och adrenalin:D

Last edited:

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
Så dumt Tobbe. Speciellt olustigt med tanke på din sidfot.

Jag råkade klicka gilla för jag skulle citera dig men klickade fel. :huvet

Jag glömde ju säga att det var under kontrollerade former på Björkvik Ring (flygraka) ;) Finns ju film på det med. Nä bomba 300 km/t på allmän väg är dumt.

Kramis

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
meeh loosers....RoLLer körde ju minst 500 knyck på nynsvägen ju..:rofl :rofl

finns ju film på de ju :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Kört många hojjar som visat 299 mätarfart! men inget slår min gamla gixxerturbo när hastighetsmätaren går i botten och laddtrycksmätaren står på 1,1 bar.... har man inte kört turbo så kommer man aldrig förstå.Hastighet är inte samma som vobbel och adrenalin:D

Löjj-litt.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Varvstopp sexan, gps på styret. Nerdrevat och en massa extra skit som ökar luftmotståndet på hojen.

GOPR9840-287-1.jpg

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Tänkte på en sak angående gps olika program, jag & polaren försökte toppa min gamle Volvo 940 136hk, just denna gången så hade motorn miss tändningar, men gick hyfsat rent över 4000varv.

Den ena gpsen stämmer exakt efter mätaren på bilen, nådde 197.9km/h, men hade samtidigt igång Diablo Super biker & den vissa i topp 224.8km/h.

Undra vilken GPS app som visar någorlunda rätt.

Bild på ena GPS AppenIMG_0434.JPG

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Tänkte på en sak angående gps olika program, jag & polaren försökte toppa min gamle Volvo 940 136hk, just denna gången så hade motorn miss tändningar, men gick hyfsat rent över 4000varv.

Den ena gpsen stämmer exakt efter mätaren på bilen, nådde 197.9km/h, men hade samtidigt igång Diablo Super biker & den vissa i topp 224.8km/h.

Undra vilken GPS app som visar någorlunda rätt.

Bild på ena GPS AppenView attachment 365760

Och vilken var det du mätte din med?

Blir trött på min GPS, vid exsakt 245km/h så tappar min GPS sändning för att det går för fort.

Men lånade polarens gps o den fungerar uber :)

Ny topp speed på min RR, tankade i 99oktanig soppa, volla från 282km/h på 95 till 288km/h på 99. fattas bara att bytta däck bak & montera 40-41 drev bak så ska jag knäcka 300 valen, de ska gå på denna hojen, det måste gå annars bränner jag upp den.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Och vilken var det du mätte din med?

Det är synd att Iphone4 har så dålig GPS mottagare för den fungerar kanon upp till 240 men sen börjar det lagga o sen visar den 0 km/h.

Lånade min polares GPS vid det tillfället, kommer ej på vad modellen heter men Garmin något i prisklass ca 800kr men tror den är 4år gammal.

Tänkte ta nån dag på E4an nu snart & maxa skiten på runt 3-5mil o klocka tiden, borde bli mera exakt för att se hur bra GPSen visade, men får ju bli runt 4 på morgonen så jag slipper all trafik, jobbigt & släppa gasen, hitta en dag när det är torrt bara.

Last edited:

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Min Gsx-r 750 -00 jag hade förut så gick mätaren upp till 302 km/h en ytterst kort stund. Tror alltså inte att mätarna blev begränsade till 299 km/h förns senare eller om det kanske bara var på 1000 cc?

Ja, det var lätt nerförslut och medvind för en 750 är inte så snabb egentligen... 295-297 km/h på raksträcka gjorde den (mätarfart).

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
0-250 ngt på bakhjulet med kall hoj (kallt framdäck) vilket inte var lika kul att släppa ner... I s-tälje på vanlig väg med refuger o allt... Japp, jag var väl inte sååå smart kanske då!! Men det var -03 så det är lite överspelat nu mer.
330km/h på en lånad zx-12a (mätarfart)
Varvstoppet på min 1000r -07a med en hel del yoshigodis på, men det borde iaf vara över 300km/h
299 på mätaren med skjuts (hon tyckte inte det var såååå jättekul)
Och 160 ngt med min helt orginal drz-400 sm rakt fram vilket det vägrar göra igen...:gnissla

.../Yoshi

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
300.7 ärliga enligt GPS'en. Då hade mätarn stått på 299 länge. De sista tio går väldigt segt utan turbo.

300kphRing.jpg

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
:D Min gamla tråd. Är det någon man kan lita på så är det K-man:tummenupp Tack för all uppmuntran och coaching K-man men jag ligger fortfarande på 257 km/h, har haft lite trubbel med farbror blå :crash

Det går skitbra upp till 250 men sen händer nåt, behöver nog en hare. En snabb en:skrämd

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag har lyckats pressa, med betoning på pressa, upp min stackars Sprint i hiskeliga 246 km/h, mätarhastighet. Men då var jag banne mig tvungen att ligga dikt mot tanken, under vinden. Reser jag mig upp lite, så orkar den inte. :) Trodde faktiskt att 118 hk +slipon och mapp skulle orka mer, men å andra sidan så är min kroppshydda som ett segel, och matchvikten är väl inte optimal heller. :)

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
:D Min gamla tråd. Är det någon man kan lita på så är det K-man:tummenupp Tack för all uppmuntran och coaching K-man men jag ligger fortfarande på 257 km/h, har haft lite trubbel med farbror blå :crash

Det går skitbra upp till 250 men sen händer nåt, behöver nog en hare. En snabb en:skrämd

Haru strypkit på kawan? min går lätt upp till 280, men sen är det som om nån inre demon säger åt en att släppa av. har inte lyckats hålla stumt mätaren än pga den där jäveln....

Konrad Haifa

Guest
Hur kan man ens sitta kvar på hojen i 300? Det fladdrar och rycker i kroppen redan i 180 utav vinden så man vill slå av bara av den anledningen. Och jag har kåpa.... Jag kan nog aldrig börja att hoppa fallskärm! Eller falmskärm som jag sa när jag var liten..... och så åker Ghostrider på bakhjulet i 300+.......

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept