Det är nog lättast att klara en garagevändning med en offroadMRX_Martin skrev:Vilken hoj körde ni upp på?
Blir inte garagvändningen lite knölig med sporthoj?![]()
Det är nog lättast att klara en garagevändning med en offroadMRX_Martin skrev:Vilken hoj körde ni upp på?
Blir inte garagvändningen lite knölig med sporthoj?![]()
Mr.Dna skrev:Jag körde upp på min Nsr -99 och med lite träning är det skitlätt. Var ute och körde idag första rundan sedan början på december och testade faktiskt gv:n och det var inga problem, den satt fortfarande perfekt, träning ger färdighet![]()
om du menar mig så tog jag det här hemma i kalmar..., det är mycket lättare att ta körkortet i en mindre stad än dom större.., både dom på trafikskolan och från vv är mer personliga än i dom större städerna, där ser dom din uppkörning som en ren rutinsak... ett tipps om du ska köra upp, gör det ute i "skogen", alltså en mindre stad..RgOlsson skrev:Var tog du dit körkort??
nicke skrev:det är mycket lättare att ta körkortet i en mindre stad än dom större.., både dom på trafikskolan och från vv är mer personliga än i dom större städerna, där ser dom din uppkörning som en ren rutinsak... ett tipps om du ska köra upp, gör det ute i "skogen", alltså en mindre stad..![]()
visst visst, där har du helt rätt, men dom flesta som bor i storstäder kan också hur dom mindre städerna runt om är också.... vad jag syftar på är att vv gubabarna utanför städerna är mer personliga än i storstäderna... men det ska inte vara nå problem ändå...KvalitetsMiffo skrev:Tror du har fel där.... bättre att köra i den stad där man hittar bäst så man känner vad alla enkelriktade vägar mm finns så är det lättare om tex VV-gubben säger "följ skyltarna till XXXXX"!!!! Dessutom hade min kusin det ganska bra när han körde upp i sthlm... började ute i förorten och åkte inåt stan så den största delen av tiden gick åt till motorväg mot centrum.....
MRX_Martin skrev:Gött, klarar du det klarar jag det, hehe...![]()
![]()
Jag klarar det galant med moppen, inga problem så, använder gas/koppling o fotbroms, o styret i max hela tiden... Men sen gäller det bara att få över det till NSRen, men det ska inte vara några problem, bara jag komemr igång o börjar köra, o lär mig hojen..![]()
BEEFnoodles skrev:har börjar med kortet idag =D
hade min första teori lektion!
O det bästa med skolan är, om jag skulle kugga på mitt första teori prov så så bjuder dom på andra försöket =D
Visst det är väll mer som är bra, men men!
Bara hoppas det går bra!
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |