4:20
Ett fuckobarn...
Nu är det såhär att jag har varit sambo med en tjej nu i lite mer en 1år..
och vi är lika på alla sätt, det är därför vi fungerar så bra ihop, vi har inte haft någon riktigt gräl ännu.
Det enda som jag ser som ett problem i detta förhållande är, Städning och hålla rent efter sig.
Tro det eller ej, men i detta förhållande så är det jag som är den som vill ha det snyggt och rent. "även fast jag är kille"
Då jag växt upp med det, min mamma var/är städnarkoman.
jag är den som aldrig stökar till, så just därför behöver jag sällan städa efter mig.
Men min tjej, hon är expert på att stöka till..
som en stor jävla skräpbomb, som bara säger KAAABOOOM!!!
så är det stökigt och äckligt igen.
Misstänker att min sambo, har fått detta i från sin moder, och lillasyster, då dem är samma-lika.
Hur gör jag, jag har försökt att säga detta till henne.
och just då vid det ögonblicket så håller hon med, blabla,, men så 1 timma senare så är hon igång igen..
jag börjar se detta som ett problem, då vi säger att vi ska leva med varandra resten av livet.
och jag som har fått det inplanterat i skallen att det ska vara rent!
annars är det äckligt.
Måste jag ändra på mig, och bli lika skräpig jag?
Jag får nästan ångest, varje gång jag ser och tänker på hur lång jävla tid detta kommer ta att städa upp, och då samtidigt så vet jag att det är ej jag som skräpat ner..
JAG SOM TRODDE ATT TJEJER ÄR RENLIGA!?
eller jag fått allt detta om bakfoten?
var tvungen att skriva av mig lite..
ska börja städa lite nu, då jag sitter här och känner mig äcklig..

och vi är lika på alla sätt, det är därför vi fungerar så bra ihop, vi har inte haft någon riktigt gräl ännu.
Det enda som jag ser som ett problem i detta förhållande är, Städning och hålla rent efter sig.
Tro det eller ej, men i detta förhållande så är det jag som är den som vill ha det snyggt och rent. "även fast jag är kille"
Då jag växt upp med det, min mamma var/är städnarkoman.
jag är den som aldrig stökar till, så just därför behöver jag sällan städa efter mig.
Men min tjej, hon är expert på att stöka till..
som en stor jävla skräpbomb, som bara säger KAAABOOOM!!!
så är det stökigt och äckligt igen.
Misstänker att min sambo, har fått detta i från sin moder, och lillasyster, då dem är samma-lika.
Hur gör jag, jag har försökt att säga detta till henne.
och just då vid det ögonblicket så håller hon med, blabla,, men så 1 timma senare så är hon igång igen..

jag börjar se detta som ett problem, då vi säger att vi ska leva med varandra resten av livet.
och jag som har fått det inplanterat i skallen att det ska vara rent!
annars är det äckligt.
Måste jag ändra på mig, och bli lika skräpig jag?
Jag får nästan ångest, varje gång jag ser och tänker på hur lång jävla tid detta kommer ta att städa upp, och då samtidigt så vet jag att det är ej jag som skräpat ner..
JAG SOM TRODDE ATT TJEJER ÄR RENLIGA!?
eller jag fått allt detta om bakfoten?

var tvungen att skriva av mig lite..
ska börja städa lite nu, då jag sitter här och känner mig äcklig..