Dirty brudar vill man ju ha, men nånstanns måste man dra gränsen!
Min gestapo är oxo rätt slarvig av sig när det gäller alla dessa "små" grejer..
Lagar jag mat är det rent och snyggt efter för jag kastar förpackningar osv allt eftersom de använts.. Torkar av osv medans man ändå kollar på korven bli bränd..
Men icke regeringen.. Där läggs allt i en hög och det ser ut som ett barn har försökt laga mat.
Samma sak med smågrejer i hemmet. Håller man efter och tar undan det man hållit på med så blir det aldrig stökigt.. Är ungarna hemma med mig en dag så är det rent o fint.. En dag med regeringen och det är kaos..
Sen till den roliga biten i det hela.. NÄR! de sen kommer på att de ÄR stökigtså får man skäll för att man inte hjälper till att städa..
![]()
Men nu tilll tipset! Är igentligen en sak för ungarna men det visade sig funka bra även på fruntimmer![]()
Varje dag kör vi en 5minuters* ställer klockan på alarm och städar stumt i dessa minuter... och jävlar va mycket man hinner om man ligger i![]()
Perfekt för er som har ungar... Första dagarna gnälldes det en del men det vande sig fort och vet vad som gäller numera- det e trots allt bara 5minuter.. Och tamefan om de inte har lärt sig att hålla efter bättre oxo..
Det värsta som finns är att leva ihop med en pedant. Förvänta dig inte att andra människor ska tycka som er, det är ni som har problem inte alla andra. Kräv inte att hon ska bli som du för det kommer aldrig att hända. Om du älskar henne så ska du acceptera henne som hon är, Däremot kan du ta ett lugnt samtal med henne om att du inte mår bra av att det är så stökigt, älskar hon dig så kommer hon garanterat att skärpa sig, men troligtvis kommer hon inte att komma upp i den nivå du vill ha. Alternativet är att du skaffar en tjej som är lika pedant som dig
Skulle han besiktigat morsan och syrran innan skulle han dratt i tid.
Gör alltid denna inspektion innan val av hona - kolla även farsan - är han död ta reda på hur morsan dödade honom o.s.v
Klockrent![]()
Helt rätt. ...
Massa Text
Bla bla
Mera text ...
Ännu mera text.
"Jag är själv en slarvmaja, men aldrig att jag låtit den sidan märkas......"
Masssa mer text
.
Min gestapo är oxo rätt slarvig av sig när det gäller alla dessa "små" grejer..
Lagar jag mat är det rent och snyggt efter för jag kastar förpackningar osv allt eftersom de använts.. Torkar av osv medans man ändå kollar på korven bli bränd..
Men icke regeringen.. Där läggs allt i en hög och det ser ut som ett barn har försökt laga mat.
Sen till den roliga biten i det hela.. NÄR! de sen kommer på att de ÄR stökigtså får man skäll för att man inte hjälper till att städa..
![]()
Men hon är ju het/snygg/sexig/snäll och allt det där andra...
detta är det enda problem vi/jag har..
Klart man kan kräva det, hon har ju valt honom och då får hon ju rätta sig i ledet![]()
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |
![]() |
Harley-Davidson Euro Festival närmar sig
8–11 maj smäller det – tiot... |
![]() |
Sveriges vägar blir bättre
Foto: Samuel Unéus Utvec... |
![]() |
Omfattande körkortsförändringar på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
Custom Motor Show 2025
Vårens stora event, som kic... |
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |