Wheelie84
No Wheelie no ride
Så där gjorde jag med crossen i lördags när jag skulle göra en tolva!..så nu haltar man lite..men tur det var med crossen bara..GIXxXER skrev:drå åt helvete, jag har oxå missat några gånger![]()
Så där gjorde jag med crossen i lördags när jag skulle göra en tolva!..så nu haltar man lite..men tur det var med crossen bara..GIXxXER skrev:drå åt helvete, jag har oxå missat några gånger![]()
Rätta mig om jag har fel... men... om man jämför Din avatar med Backes eller med bilden på Din polare, så ser det faktiskt ut som om Du är den som lutar mest framåt eller... kanske Du menar att luta sig framåt = i princip försöka krama tanken, i så fall är vi överens...det tror inte jag heller på. Kanske det gamla vanliga gäller även här...lagom är bäst. Hur som helst... jag tror inte ens jag lyfte huvudet framåt när jag klotade i fredags (det var ju så skön känsla att dra upp och hänga bakåt (ungefär som när man vindsurfar)Rigge skrev:Luta framåt tror jag ingenting på, men det gäller att ha känsla för bromsen....
Kör halvskaplig fart, dra upp, när du väl får i bakstänkan går det tillräckligt sakta iallafall....
Edit: hyvar in en flera år gammal bild på polaren som skrapade långt innan nån annan fattade att det va coolt.
peter the great skrev:skulle du handla på en affär som heter gynters fisk å smide![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |