SNYGGA BILDER
Det här med att luta hit och dit är nog en definitionsfråga, kanske som ni två sitter på bilderna är att inte luta sig alls, och som jag gjorde är att luta sig bakåt, för jag tror att jag minst hade ryggen parralellt med marken (ink. huvudet), vilket jag också tror bidrog till den dåliga kontrollen, och att jag pga. detta drösade i backen.
>>Hur snyggt är det att åka sakta, flyga upp å dra i baken och sen dyka ner?
De ä väl rätt cooolt de mä tycker ja
Tänkte att man kanske kan få in känslan på så vis och sedan gå vidare när man behärskar den tekniken, men Du kan va lugn... klarar jag det innan vintern kommer jag vara stolt så jag nästan spricker och det kommer finnas film att ladda hem, så Du själv kan avgöra hur snyggt det är.
>>Få upp den på balanspunkten MED broms, det spelar ingen roll hur lång tid det tar...
Oooo JA, till balanspunkten med broms...absolut, det är vidare sen som jag menar att testa lite snabbare "pendelrörelse" upp och sedan ner igen.
Finns det inte risk att det TAR för lång tid och att det då går FÖR sakta när man väl når upp till kl 12, och även om man då nitar med bakbromsen så orkar man ändå inte välta tillbaka (bara en fundering från en nykoltad amatör)
Missar jag igen får väl jag också svetsa på ett depåställ bak på hojen, då går det ju inte att slå runt