Wheelie84
No Wheelie no ride
Så där gjorde jag med crossen i lördags när jag skulle göra en tolva!..så nu haltar man lite..men tur det var med crossen bara..GIXxXER skrev:drå åt helvete, jag har oxå missat några gånger![]()
Så där gjorde jag med crossen i lördags när jag skulle göra en tolva!..så nu haltar man lite..men tur det var med crossen bara..GIXxXER skrev:drå åt helvete, jag har oxå missat några gånger![]()
Rätta mig om jag har fel... men... om man jämför Din avatar med Backes eller med bilden på Din polare, så ser det faktiskt ut som om Du är den som lutar mest framåt eller... kanske Du menar att luta sig framåt = i princip försöka krama tanken, i så fall är vi överens...det tror inte jag heller på. Kanske det gamla vanliga gäller även här...lagom är bäst. Hur som helst... jag tror inte ens jag lyfte huvudet framåt när jag klotade i fredags (det var ju så skön känsla att dra upp och hänga bakåt (ungefär som när man vindsurfar)Rigge skrev:Luta framåt tror jag ingenting på, men det gäller att ha känsla för bromsen....
Kör halvskaplig fart, dra upp, när du väl får i bakstänkan går det tillräckligt sakta iallafall....
Edit: hyvar in en flera år gammal bild på polaren som skrapade långt innan nån annan fattade att det va coolt.
peter the great skrev:skulle du handla på en affär som heter gynters fisk å smide![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |