Cleanstream
Living on a razorblade
Jasi styrkträning 4-5 gånger i veckan,kör igenom kroppen två gånger på en vecka...
Dominator-Rocks skrev:2495757Nu skall jag förstöra din glädje!
Jag antar att du är i tjugoårsåldern, jag har vart där me´ ät hur mycke chips du vill drick hur myck öl du vill, man fattar liksom inte när polarna tjattrar om att dom inte kan äta pizza osv .................. Men vänta du bara skitunge............. jag e 26år nu och får passa mig satan!!!!
Santo skrev:2495760Vet precis vad du menar, har oxo försökt gå upp sedan jag slutade träna. Det går fan inte!! Jävla ämnesomsättning man ska ha
Vi flyttar förmodligen kontoret snart och i samma byggnad finns SATS. Då finns det fan inga ursäkter längre...
Man kan ju inte hålla på och proppa i sig en massa om man är mätt!stoffer skrev:2583299...Så ni som vill gå upp i vikt: Ät mer! Ät hela tiden, det går åt fruktansvärda mängder mat.
Stämmer. När kroppen väl får mat så tar den åt sig så mycket den bara kan när den är van vid att få det så sällan. Att äta små måltider oftare är ett bättre recept om man nu vill gå ner i vikt.Bikerbitch skrev:2585007En del kör på att inte äta mycket mat alls. Men då blir det väl så att kroppen tror att det är hungersnöd eller något. Om man då sen börjar äta normalt igen, går man inte upp i vikt då?
crossniklas skrev:2584034Anser själv det md bulkning inte är nödvändigt. Allt man gör är att skaffa massa extra barlast på sig själv! Om man ska öka massa i muskler så tar det tid, det går inte att göra över en natt. Det ultimata är då att ligga lite över, dvs 300-500kcal/dygn. Dvs inte extrem bulkning som många gör. Det försöker jag själv iaf göra...
(nej jag mäter inte mitt kaloriintag)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |