Swedie skrev:Jag kommer inte svara på den här. Vi får se i år istället.
Lite väl dumt ibland, gillar man köra så gör man, och då ere lätt komma upp i fart men försöker se till att under inga som helst omständigheter andra kan komma till skada.
Swedie skrev:Jag kommer inte svara på den här. Vi får se i år istället.
oscar skrev:Humor på högsta nivå!
Mavve skrev:Jag kör bra i trafiken, det är ingenting du kan uttala dig nånting om så hålla käften borde vara på sin plats här
Han har otur med sanningen.oscar skrev:Du har ju själv ett flertal gånger gapat om hur du kör i trafiken med diverse rosthögar och glassbilar, och att köra på det sättet är ju allt annat än begåvat. Fast du kanske bara ljög om det!? Men det är ju inte riktigt likt dig att ljuga...
valmers skrev:Han har otur med sanningen.
Det påstådda antal kvaddade fordon talar emot din teoriMavve skrev:Jag är en mycket duktig förare med gott omdöme i trafiken
GSXR1100R skrev:Det påstådda antal kvaddade fordon talar emot din teori
Myto-skotern?GSXR1100R skrev:Det påstådda antal kvaddade fordon talar emot din teori
Vaddå då!? Menar du att jag borde klickat i något annatZilversurfer skrev:18 st röstar; rena eliten, vilket skitsnack.
Bingo skrev:Vaddå då!? Menar du att jag borde klickat i något annat
Zilversurfer skrev:18 st röstar; rena eliten, vilket skitsnack.
Jag kryssade ente för rena eliten, jag är övre medelmåttigt långsam och feg.Chrille skrev:Finns det ett par st på hela forumet som kan ansluta sig där? Ett par Veidec-killar på bana ...
... i trafikdelen ÅkarpsGamlot som har överlevt sig själv i så många år....på trafikerad väg?!?
Nja, de arton elitförarna vet allt fan...
Chrille skrev:Det där visar bara att du inte har en susning om vad du pratar om. En klass för alla sporthojar över 600 kubik hade snabbt visat vilka som är duktiga. När det gäller vem som är bäst så är svaret enkelt - I Sverige är Cralle eller Fredde Watz bäst, inga andra kommer egentligen i närheten.
bmwjohan skrev:om man tar två förare som är exakt lika bra.
en får köra min gamla 750 gixxer och den andra får köra en splitter ny gixxer 1000 med massa godis som öhlin stötdämpare och styrdämpare och sånt. kommer inte killen på den nya hojen att dra ifrån killen på den gamla hojen rätt rejält då, eller är jag som du säger helt ute och cyklar?
en ny gixxer 750 tex måste väl va lättare att köra snabbt med än en 15 år gammal gixxer 750. osv.
Chrille skrev:Visst, men vi skulle inte rangordna oss från plats ett till tvåsusen. Du kan köra med en nästan vilken R-hoj som helst efter 95 och sen vet vi om du är en bra förare eller inte. Du kommer inte tjäna mycket på att byta hoj...
Ja, det stämmer.bmxjohan skrev:en ny gixxer 750 tex måste väl va lättare att köra snabbt med än att trampa runt en 15 år gammal BMX?
GSXR1100R skrev:Du är duktig på att träffa stolpar iaf...
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |