Hur kör du?

Hur är din körförmåga?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600f
Swedie skrev:
Jag kommer inte svara på den här. :rolleyes: Vi får se i år istället.

Lite väl dumt ibland, gillar man köra så gör man, och då ere lätt komma upp i fart men försöker se till att under inga som helst omständigheter andra kan komma till skada.
 

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Jag kör snabbast i sverige. lätt :rolleyes:


eller.. nja
.. det vet väl de jag åker med om jag är bra eller inte
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
oscar skrev:
Humor på högsta nivå! :rofl

Jag kör bra i trafiken, det är ingenting du kan uttala dig nånting om så hålla käften borde vara på sin plats här ;)
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Mavve skrev:
Jag kör bra i trafiken, det är ingenting du kan uttala dig nånting om så hålla käften borde vara på sin plats här ;)

Du har ju själv ett flertal gånger gapat om hur du kör i trafiken med diverse rosthögar och glassbilar, och att köra på det sättet är ju allt annat än begåvat. Fast du kanske bara ljög om det!? Men det är ju inte riktigt likt dig att ljuga... :rolleyes:
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
oscar skrev:
Du har ju själv ett flertal gånger gapat om hur du kör i trafiken med diverse rosthögar och glassbilar, och att köra på det sättet är ju allt annat än begåvat. Fast du kanske bara ljög om det!? Men det är ju inte riktigt likt dig att ljuga... :rolleyes:
Han har otur med sanningen.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
GSXR1100R skrev:
Det påstådda antal kvaddade fordon talar emot din teori :va

Frågan är var han tog vägen!? Hade varit kul att höra vad nästa bortförklaring/lögn innehöll!
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Zilversurfer skrev:
18 st röstar; rena eliten, vilket skitsnack.
Vaddå då!? Menar du att jag borde klickat i något annat :confused:
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Zilversurfer skrev:
18 st röstar; rena eliten, vilket skitsnack.

Finns det ett par st på hela forumet som kan ansluta sig där? Ett par Veidec-killar på bana ...

... i trafikdelen ÅkarpsGamlot som har överlevt sig själv i så många år....på trafikerad väg?!?

Nja, de arton elitförarna vet allt fan...
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Finns det ett par st på hela forumet som kan ansluta sig där? Ett par Veidec-killar på bana ...

... i trafikdelen ÅkarpsGamlot som har överlevt sig själv i så många år....på trafikerad väg?!?

Nja, de arton elitförarna vet allt fan...
Jag kryssade ente för rena eliten, jag är övre medelmåttigt långsam och feg.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
man kan iaf lätt se att de alra flesta anser sig vara bättre än "normalföraren" av valfri motorcykel.

De 19 i eliten har kanske dålig självkännedom eller en viss humor:)
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Chrille skrev:
Det där visar bara att du inte har en susning om vad du pratar om. En klass för alla sporthojar över 600 kubik hade snabbt visat vilka som är duktiga. När det gäller vem som är bäst så är svaret enkelt - I Sverige är Cralle eller Fredde Watz bäst, inga andra kommer egentligen i närheten.

om man tar två förare som är exakt lika bra.
en får köra min gamla 750 gixxer och den andra får köra en splitter ny gixxer 1000 med massa godis som öhlin stötdämpare och styrdämpare och sånt. kommer inte killen på den nya hojen att dra ifrån killen på den gamla hojen rätt rejält då, eller är jag som du säger helt ute och cyklar?

en ny gixxer 750 tex måste väl va lättare att köra snabbt med än en 15 år gammal gixxer 750. osv.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
bmwjohan skrev:
om man tar två förare som är exakt lika bra.
en får köra min gamla 750 gixxer och den andra får köra en splitter ny gixxer 1000 med massa godis som öhlin stötdämpare och styrdämpare och sånt. kommer inte killen på den nya hojen att dra ifrån killen på den gamla hojen rätt rejält då, eller är jag som du säger helt ute och cyklar?

en ny gixxer 750 tex måste väl va lättare att köra snabbt med än en 15 år gammal gixxer 750. osv.


Visst, men vi skulle inte rangordna oss från plats ett till tvåsusen. Du kan köra med en nästan vilken R-hoj som helst efter 95 och sen vet vi om du är en bra förare eller inte. Du kommer inte tjäna mycket på att byta hoj...
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
Chrille skrev:
Visst, men vi skulle inte rangordna oss från plats ett till tvåsusen. Du kan köra med en nästan vilken R-hoj som helst efter 95 och sen vet vi om du är en bra förare eller inte. Du kommer inte tjäna mycket på att byta hoj...

eftersom att jag kör en gammal 88'a, så får jag va nån sekund långsammare då eller
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
bmxjohan skrev:
en ny gixxer 750 tex måste väl va lättare att köra snabbt med än att trampa runt en 15 år gammal BMX?
Ja, det stämmer.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top