Hur kör du?

Hur är din körförmåga?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Kom och tänka på en poll man skulle kunna köra.

Hur bra anser du att du kör?

I betydelsen att hur du tycker din körförmåga är, låga värden innebär att du tycker du är under medelmåttet, höga värden att du tycker du kör klart bättre än genomsnittet.

Det gäller inte hur lagligt du kör eller nåt sånt utan bara din förmåga på bana eller i trafik vad du vill.

Många klotningar behöver inte innebära att man kör dåligt, det är ju hur man själv anser jag frågar efter och inte vad allmänheten kan tycka.

glömde siffrorna, men det är 1-7 iaf.
 
Last edited:

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Goldwing
Hur långt e ett snöre......... :tungan

På bana: Anständigt snabbt "motionärstempo", kvalar väl precis in i den snabbaste gatgruppen.
På gata: Ganska feg och defensiv körning, utom ibland då man blir lite "carried away" på favoritvägen.
 
Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Trådskaparkungen....

Jag anser väl mig köra nagom snabbt, typ som folk i allmänhet gör.
Men sen har jag för lite erfarenhet och koll på annan trafik som sänker mitt betyg så jag får väl en 2,5 "rattar" av tem möjliga.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
soppatorsken skrev:
Trådskaparkungen....

Jag anser väl mig köra nagom snabbt, typ som folk i allmänhet gör.
Men sen har jag för lite erfarenhet och koll på annan trafik som sänker mitt betyg så jag får väl en 2,5 "rattar" av tem möjliga.

pff, kolla hur många trådar jag gjort genom tiderna, du blir förvånad av hur få de är. Färre än dig tex.
 

KIRE

Guest
Jag kör mkt dåligt. Både olagligt fort på rakorna
och olagligt sakta i kurvorna :gråta
 

Therudeboy

Guest
hm vet inte riktigt hur jag kör, långt ifrån en erfaren förare i alla fall.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
körförmåga behöver inte ha med erfarenhet att göra, tänk dig själv när du sitter i bilen o svär åt nån gubbe med hatt som kör som en väglus tex, då anser du nog dig ha bättre körförmåga än honom:)
 

Therudeboy

Guest
Silwer skrev:
körförmåga behöver inte ha med erfarenhet att göra, tänk dig själv när du sitter i bilen o svär åt nån gubbe med hatt som kör som en väglus tex, då anser du nog dig ha bättre körförmåga än honom:)



Klart som fan man anser det då, bilen har jag inga problem med att manövrera men jag är fortfarande inte duktig. När man anser sig duktig på nåt brukar det alltid gå åt skogen i alla fall för mig. Kan ta ett ex när jag körde truck på jobbet och tänkte att det här går ju som jag aldrig gjort nåt annat och rätt som det var så var jag inte långt ifrån att klippa chefen med trucken så jag anser mig som nybörjare på allt med lite vana bara ;)
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Frågan är väl igentligen VAD som är bra?

Att köra i laglig fart och tänka på sina medtrafikanter eller göra knäskrap i varje kurva/ rondell för att sedan dra vidare med lyset i vädret :confused:

Borde snarare vara en poll om hur busigt/ lagligt man kör eller nåt eller vart jag just en moral predikare :va :D
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Stoppsladd skrev:
Frågan är väl igentligen VAD som är bra?

Att köra i laglig fart och tänka på sina medtrafikanter eller göra knäskrap i varje kurva/ rondell för att sedan dra vidare med lyset i vädret :confused:

Borde snarare vara en poll om hur busigt/ lagligt man kör eller nåt eller vart jag just en moral predikare :va :D

Det du anser bra, helt personligt alltså, hur du tycker att du kör jämfört andra.
Du har kanske kört med andra på väg eller på bana tex.

tog inte med lagligheten i körandet för det faller ganska platt på detta forum.
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Silwer skrev:
Det du anser bra, helt personligt alltså, hur du tycker att du kör jämfört andra.
Du har kanske kört med andra på väg eller på bana tex.

tog inte med lagligheten i körandet för det faller ganska platt på detta forum.

OKi då e ja me! :tummenupp
 

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Kazakhstan
Hoj
Yamaha yzf450 -09
jag har inte en aning om hur bra jag är på att köra. när jag smiskar 90-vägar får jag ofta riktigt läskiga vobbel på hojen, men jag vet inte om det är hojen som är lite felinställd eller har slitna komponenter eller om det är jag som gör fel.
det finns väl bara två sätt att bedömma hur bra man är på att köra.
1. kolla vem som sätter snabbast tider på nån bana och sen rangordna efter det. fast då måste man förstås ha en jääääääävla massa klasser. en klass för varje hojmodell.
2. kolla vem som kan stunta bäst
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top