Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Är varje tur lika kul? Allvarligt talat? Njuter du av varje meter? Jag gör fan inte det och det retar mig, jobbar för mycket och när jag kommer hem vill jag bara knulla, käka chips och knulla igen som ni andra gör. Nää, ska vi ta oss samman och komma till saken: Lördag morgon, går upp tidigt, käkar frukost och rusar ner till garaget. Knäböjer och kollar oljenivån (sen endurotiden). Rullar ut vraket och drar på mig hjälmen. Känner mig för, funkar hojen? Absolut. Ger mig iväg och för min döda svärfar svänger jag lite höger och vänster för att "värma däcken", han frågade ofta om det och jag sa att det var helt jävla meningslöst men det såg förmodligen rätt coolt ut
Svänger av, här börjar det roliga. Känner mig trött, Kawaskin är på topp men jag är fan inte på hugget. Det här är det bästa jag vet men jag är håglös. Känslan när det klilar under pungkulorna är sjukt trevlig och när adrenalivet slår till, det älskar vi ju alla. MEN OM DET INTE GÖR DET?
Är jag sjuk, skall jag sälja mc:n? Ska jag ta livet av mig?
Vad säger ni? Är varje vända fantastisk?
Svänger av, här börjar det roliga. Känner mig trött, Kawaskin är på topp men jag är fan inte på hugget. Det här är det bästa jag vet men jag är håglös. Känslan när det klilar under pungkulorna är sjukt trevlig och när adrenalivet slår till, det älskar vi ju alla. MEN OM DET INTE GÖR DET?
Är jag sjuk, skall jag sälja mc:n? Ska jag ta livet av mig?
Vad säger ni? Är varje vända fantastisk?