Helt ärlig så har jag funderat på detta med, är det värt att belamra ett större garage med allsköns skit i mc o moppe väg?
Jag är ju en personlighet som bara MÅSTE pilla isär allting o bygga om för inte kan det ju vara så att allting är perfekt bara för att Yamaha har skruvat ihopa skrotet
Jag har ett par motarder ett par geggamoppar ett gäng vansinnes trimmade moppar på närmare 30hp st
jag har funderat på att sälja men det ligger så många timmars fnulande o pillande för att uppnå den totala perfektionismen som råder i min sinnesvärd.
Senast är min adrenalin o hjärtstoppande TT600 med trumbromsar den går inte så fort men i gengäld bromsar skrotet så grymt dåligt att varje färd blir spännande o adrenalin höjande.
Detta adrenalin pumpandet skall förhoppningsvis öka till våren då skrotet mycket försiktigt har uppdaterats till 768cc och fått precis allt som finns att mecka ihopa till en motor,, kostanaden är astronomisk redan nu över 40K på bara en cylinder
Att åka sporthoj för mej är ju inget alternativ detta talade ni ju om i tråden VARFÖR KÖR SPORTHOJAR SÅ LÅNGSAMT?? så tyvärr är ju det eventuella nöjet borta och en HD eller annan typ av chromesläde Njaaaaa
det tror jag inte visserligen är jag ju medelålders men fan inte död ännu.
ducati ligger mej jävligt varmt om hjärtat och kanske är det detta som är meningen att göra ett bål med allt japanskt skrot på gärdet och köpa en duce och helt plötsligt känna att livet kommer i kroppen igen
.
En 2cyl bigg bore måste ju vara dubbelt så roligt som en en cyl bigg bore
kan ju bara säja att jag njuter när jag hör en högvarvig twinn fara förbi på stora vägen,, FAN TA BIKES skit tykna försäljare annars hade redan en 1098 stått i garaget,, en 1098/1198 är ju så sjukt små o hanterliga gämfört med det mesta i större hojar.
suuuuck hoppas på en tidigt vår eller en lååång snöig vinter med spikdäck på geggamoppen