mitt 2 delade arlen ness ställ (använt 1 säsong) sprack i sömmen mellan jackan och dragkedjan till byxan i slutet av förra säsongen. jag lämnade in det till handlaren i november och jag har ringt och frågat hur det går titt som tätt. och ingenting hände förens för ca 4-5 veckor sedan då dom sade att dom hade fått tillbaka stället och det hade blivit så dåligt lagat av arlen ness så dom ville inte lämna ut det till mig! (dom hade sytt in dragkedjan i jackan så den inte gick att stänga ordentligt) och då skulle dom skicka tillbaka det till dom IGEN! vilket jag tycket var bra gjort av handlaren. men det var ju som sagt ett tag sedan och jag ringde förra veckan för att höra hur det går. (igen) och då sade killen att han skulle ringa tillverkaren och höra vart det är och ringa mig senare! det har inte ringt någon än och eftersom det bara är någon vecka kvar tills det är dags att släpa fram röda faran ur idet börjar jag bli riktigt orolig jag tog kortet förra året så man är ju inget ess på att köra direkt man vill ju inte ta första turen utan skinn! är det någon av er som vart med om något liknande? det har ju gått över 5 månader snart kan man göra något? (förutom att ringa) det var i alla fall skönt att få gnälla av sig lite!