Klarar det nog normalt på 2minuter. Om hjärnan inte krånglar... Hmmm. Nycklarna i träningsbyxorna underst,,,,var är telefonen?,,,,Jasså i kylen. Hade jag plånboken med mig? Nu är,,,jag inte klar, ryggskyddet var det,,, Ahhh äntligen allt på plats. JAG ÄR KISSNÖDIG!
Ja. Det vore onekligen väldigt praktiskt i händelse av trängande behov. Fast jag är lite tveksam ändå. Det innebär ju att man gör en öppning i membranet just där man sitter. Inte kul om det regnar. Jag misstänker att det är en svårlöst uppgift på kläder som ska vara vattentäta. Inte så kul om luckan inte sitter tillräckligt hårt heller om man klotar. Oskadd överallt utom rumpan som är helt bortnött.
Hmm man kanske kan lösa det vattengrejjen med att överlappa med nån flärp eller så, och så fär man väl sy fast det rejält och ha en vettig dragkedja som man har fram...
Haha. Ja. Det skulle kanske fungera. Men hur skulle det se ut. Gick det att få till så att man kunde uträtta sina behov utan att behöva klä av sig hälften av grejorna så skulle jag nog fundera allvarligt att köpa om det bara gick att få till det rernt estetiskt. Sen är det ju risken att det kommer något på kläderna också.
Jag är rädd att jag får stå ut med att mitt ställ är lite opraktiskt ur det perspektivet.
Men konstruerar du så fixar jag tillverkningen.
Jag har börjat undra om man inte kan tillverka ett ställ med sån där lucka i baken som dom hade på pjamasarna förr... Skulle vara mycket praktiskt...
Finns Uridom fortfarande kvar inom vården?
För er som inte vet är det en kådisliknande grej med en slang ut...
Man drar på sig en sån och drar slangen ner efter benet.
Då kan man ju sitta kvar på hojen och posera, om någon undrar över den blöta fläcken under hojen kan man ju alltid dra till med "ähh, den trycker ur sig lite vatten när man kör hårt", om man inte som jag kör oljekyld surzuki...
:eskimå
Frusen av dig?
Nu i dagarna är det varmt med kallingar & linne under skinnstället.
Bara jag får del av vinsten så är jag nöjd!!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |