wonderwizard
Tjuvjägare
500-550 mil ... olycka 27 juli, 2 mån stillastående, sedan ca: 150 mil fram till veckan före jul, så totalt ca: 700 mil
Någon speciell anledning till att den bara gått 450 mil på sex säsonger innan -04?Fredde83 skrev:Blev 150 mil förra året. Nu har min -98a gått 600mil.
Streetfighter de första fem åren eller?Fredde83 skrev:Blev 150 mil förra året. Nu har min -98a gått 600mil.
Goose skrev:Snittade Du 23 mil om dagen? Gjorde Du någonting annat än att köra hoj,,,Jobba t.ex
själv körde jag 700 mil under hela säsongen
Garga skrev:Brukar se i mc annonser att folk bara kört 600 mil med sin hoj som är 3 år eller äldre. vad ska man då med hoj till??.Folk kanske kopplar ur trippmätarn o kör med cykeldator
själv åker jag ca 1200-1500 mil på en sommar är det mycket eller??
hellbit skrev:Ja jag fattar heller ingenting jag har ju redan kört 90 mil bara i år. Så man lämnade den nyss på 100 mila service.
Tror det skruvas eller fifflas en hel del med hojar. Med tanke på de dyra försäkringarna så måste man ju använda hojjen annars blir det dyra mil.
Ninjaboy skrev:Någon speciell anledning till att den bara gått 450 mil på sex säsonger innan -04?![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |