TurboJugend
Ny medlem
och hämden var..?
Jag skickade pinsamma/vulgära sms till alla i hans telefonbok. An eye for an eye.
och hämden var..?
mjo, dte förstog jag ju..3022392Jag skickade pinsamma/vulgära sms till alla i hans telefonbok. An eye for an eye.
mjo, dte förstog jag ju..
men du sa att hämden va ljuv efter att han skickat till dina föräldrar, så jag tänkte att dte va kanske nått extra rått, till hans flicka eller mamma eller så.
och ville självklart veta vad det va
original så kan det inte bli så, för sådana ord finns inte med.
Isdånafall måste han som äger telefonen lagt in kuk efteråt.
precis kom hem och ät är alltid bra,har lite sådana där färdiga mallar som är bra att ha ha....Jag håller totalt med om att det är ett värdelöst sätt att kommunicera, inte att det är besvärligt att skriva.
IBLAND är det dock klockrent, som tex när man inte vill störa men ändå få fram ett meddelande, eller för att kommunicera när man är ute och åker hoj.
Dessutom har jag ju ungar som är sms-missbrukare, med dom är det det enda som funkar...
ha ha för jeavla bra....haha jo han va nog rätt dragen och icke sysselsatt för han ringde till mig och önska mig gott nytt år och tjata som fan om att jag inte hade kommigt till eskilstunna. Vilket tog mig runt 5 min att komma på vem det va
Konstigaste jag har fått är "jag är inte säker på min sexuella lägning, ring mig" från en polare som tydligen spela nån sorts sanning eller konsekvens och fått skicka det där till alla i sin telefonbok (ink föreldrar )
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|