Hur lyckades jag?

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
Stunthoj
stick härifrån då så är vi en idiot mindre:)


tipsmode on: funderat på att vara seriös själv så kanske du blir seriöst bemött?. tipsmodeoff.

Ja och en idiot större :)

Du har vart jävligt tyken mot nya medlemmar...det har inte jag, tänk på vad du säger, eller du kanske torkar dig i röven med ditt ansikte?


Edit: Varför började du då vara tyken i min tråd? du kunde ju ignorera istället, eller är det så jävla svårt?
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Detta verkar ha varit en kul tråd. Stå nu för vad för bild du la upp så alla kan få beundra/bespotta den.
 

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Som jag skrev för nån vecka sen i din gästbok... riktigt cool bild. :) Fetstoppie men i helt fel årstid. :yoparty
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Ja och en idiot större :)

Du har vart jävligt tyken mot nya medlemmar...det har inte jag, tänk på vad du säger, eller du kanske torkar dig i röven med ditt ansikte?


Edit: Varför började du då vara tyken i min tråd? du kunde ju ignorera istället, eller är det så jävla svårt?



ja precis. jag torkar mej i röven med mitt ansikte. måste vara därför.


jag är tyken mot folk med dumma frågor. så enkelt är det.


om du vill veta varför du blev offer så är det så enkelt att jag sedan tidigare har negativa erfarenheter av dig. och sen är de inget negativit till din bild utan din attityd. med viss krydd men i stilen med "fan kolla gubbar va jag gjorde, fetingstoppien på 50 meter och de va halt som fan, jag lovar."

varför sånt "måste vara bäst"-begär? lägg upp bilden och visa lite diskret upp din stolthet du är så kommer dom positiva kommentarerna. jag har inte ens påstått att din bild är photoshopad.
 

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
Stunthoj
ja precis. jag torkar mej i röven med mitt ansikte. måste vara därför.


jag är tyken mot folk med dumma frågor. så enkelt är det.


om du vill veta varför du blev offer så är det så enkelt att jag sedan tidigare har negativa erfarenheter av dig. och sen är de inget negativit till din bild utan din attityd. med viss krydd men i stilen med "fan kolla gubbar va jag gjorde, fetingstoppien på 50 meter och de va halt som fan, jag lovar."

varför sånt "måste vara bäst"-begär? lägg upp bilden och visa lite diskret upp din stolthet du är så kommer dom positiva kommentarerna. jag har inte ens påstått att din bild är photoshopad.

Det var ingen dum fråga för det första, det var inte mitt fel där också...min attityd, fel där också........nej jag vill inte vara imponerande utan jag ville bara visa vad jag har gjort och jag undrar om nån annan gjort det.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Det var ingen dum fråga för det första, det var inte mitt fel där också...min attityd, fel där också........nej jag vill inte vara imponerande utan jag ville bara visa vad jag har gjort och jag undrar om nån annan gjort det.


det jag skrev förut är min tolkning av det hela. va vet jag du kanske bara är riktigt kass på att uttrycka dej på rätt sätt? problem med meningsuppbyggnad har du oxå.


en sak till. hur kan du vara omedveten om hur du gjorde? gick du in i trans pga kylan och bara gjorde?
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Enkelt, tar gasar så att du får fart. Sen bromsar du med framhjluet.



de va väl du som tänkte köpa min nsr och använde argumentet att din kompis sagt att ramen på nsren för att pruta?:va :D

Suck på dej

Ja du har säkert rätt, inte haft lätt mc på 2 år, gå och lägg dig

Dubbelsuck

edit,
jag är tyken mot folk med dumma frågor. så enkelt är det.

Bra initiativ. Verkligen.
 
Last edited:

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
Stunthoj
det jag skrev förut är min tolkning av det hela. va vet jag du kanske bara är riktigt kass på att uttrycka dej på rätt sätt? problem med meningsuppbyggnad har du oxå.


en sak till. hur kan du vara omedveten om hur du gjorde? gick du in i trans pga kylan och bara gjorde?

Nä jag sa att jag nog gick upp på en torr fläck sen lyckades hålla balansen?
Nu vill jag inte att du skriver mer i min tråd, det tar jag hellre utanför sh, eller på pm...:)
 

SwEpE

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2007
Ort
Borlänge
Hoj
R6 -07
ja då var det väl saltat då kanske ;) har sett folk som åker med knäskrap på vinten med sporthojar med dubb däck :)
 

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Ort
Ulricehamn
Hoj
Stunthoj
aa men känns lite omöjligt med rena isgatan och få upp den på framdjulet :va men vem vet ska inte säga nått men skulle gärna vilja se gö en film vet ja :yoparty

Jag hade filmen, sen formaterade jag om datorn tyvärr...ja visst det är omöjligt att dra upp en hoj som jag gjorde, men det måste vart nån fläck som va torr där...på filmen såg man ingenting, utan det var som en vanlig stoppie!

För övrigt är bilden printad från filmen...:)
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
Så du RÅKADE formatera datorn med ditt überklipp? Sen säga att den e riktig.

Jag kan säga att jag inte kommer ta ställning :p Grymt om det är real deal :tummenupp
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top