vilken tid tänkte du åka?
14, 15 kanske, går det för sej? (observera, jag kör som en kä..ing åker från södermalm!
lite tidigt slutar inte förän 1545,tänkte ta en burgare på donken sköndal runt 16 om du e i krokarna kan vi mötas där.
Jag ute idag, men det var inte premiär-körningen. Men kul ändå när man ser mer hojar än normalt ute fan vad lycklig man blir av att se en massa hojar.
skogis var det lugnt, körde runt lite försiktigt då det var en massa poliser ute. hamnade utanför donken på sveav. och där var det lite mer men även kjelle och två andra kollegor kom dit
först kom en mc polis, kaxigt ställde han hojen där och man tänkte va fan e det nu då. sen när kjelle dök upp vart man bara glad. vilken skillnad det kan vara.
Åkte i dag Tungelsta Rosenhill.(gillar deras latte).
Smutsigt på stora delar av vägen.
3 polisbilar mötte jag.
De fällde träd(inte polisen) på en liten raka,stod en lastbil som "skydd" för arbetsfordonet.
Sista polisbilen gasa så ini-Helvete,skar en kurva så jag fick bromsa.
Jag signalerade med handen att Ta det lugnt.Tror hans kollegor garvade då..
Men jag gjorde det på ren reflex liksom,annars kunde han ha brakat rakt in i lastbilen.
Tänkte sen att nu har jag dryga böter att vänta.
Lagen långa ärm??hehe, lagens långa arm kör ktm hörrö har du fått iordning på batteriet? tänkte gasa lite i morron, slå en signal och hänka
Lagen långa ärm??
Jag vet att jag inte är någon författare men va fan har jag nu skrivit???
Ja jag hänkar,men du vet att jag kör som en gubbe.ok?
I like your baaaaajk. Trevligt att träffas men jag tyckte fan att du gasa lite dåligt när du drog iväg. Blev fan ingen ståpäls där. Kunde du inte tagit guppet så att du lätta?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|