Hur många öl kan ni dricka utan att kissa?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
...det hela började med en lokal competition. Men det kanske finns internationella tävlingar? Någon som är mer insatt?

Inte för att jag druckit öl nu, men jag är kissnödig, å kom å tänka på den gången för inte så länge sen, som vi börja, jag å boysen.

Klämde i mig 11 sofiero utan att kissa..

Nån som klår det?

:)

IronMike skrev:
...det hela började med en lokal competition. Men det kanske finns internationella tävlingar? Någon som är mer insatt?

Inte för att jag druckit öl nu, men jag är kissnödig, å kom å tänka på den gången för inte så länge sen, som vi börja, jag å boysen.

Nån som klår det?

Haha, jag kommer sakna dina menlösa trådar såhär mitt i natten :).
Hoppas du får kicken från nya jobbet så du kommer tillbaka hit snart. Har en polare som påstår att han inte pissat på 2 dygn. Om det sen e sant vet jag inte men han är ganska speciell :D

Nej, men i lumpen gick jag 5 dagar i fält utan att skita.

Jag klarar knappt 2 innan jag måste pissa...
Sen är jag ju en :tuttar med :rolleyes:
När man gjorde lumpen så gick man lätt 5 dar utan att skita...
Man valde noga vad man stoppa i sig.. bara för att slippa sätta sig på fälttoan :D

IronMike skrev:

Nån som klår det?

En bättre fråga är: Hur i hela världen kan du dricka sofiero????

5 folkisar :yoparty

å ja klarade 7dagar i fält utan å skita.. men ja va bra trög i magen.. men när de släppte.. oohh.. :2cool :3freak

mike nog har du väl pengar att dricka bättre öl än sofiero? För sofiero dricker man bulla säkert inte för den goda smakens skull.

Jag tror inte jag skulle kunna hälla i mig 11 bira överhuvudtaget........... Låter osunt.......

Jag har en polare som glömde att pinka på fyllan, han vaknade morgonen efter och mådde skit. Spydde och hade sig. Han hade blivit förgiftad av sitt eget urin.

4 stycken ungefär, en bra kväll. Men har jag väl gått o pissat en gång så är det kört sen, i princip att ställa i kön direkt när man är klar. Ett jäkla springande blir det.

man går ju och pissar ofta även om man inte är pissnödig, om man måste hålla fast sig i väggen så är man nog full. Annars är det bara fortsätta. Viktig del i supandet annars går det för långt. Kan gärna röka en cigg mellan varje grogg så att det inte går för fort.

Oftast brukar det gå bra att sänka fyra halvlitare innan första besöket, men det är därefter som det bara "rinner på", kroppen vänjer sig tydligen vid att bli pissnödig.

För övrig info så vet jag en kille som endast uträttar #2 på Torsdagar, och det är tydligen helt självvalt.
:kocko

Backdraft skrev:
Oftast brukar det gå bra att sänka fyra halvlitare innan första besöket, men det är därefter som det bara "rinner på", kroppen vänjer sig tydligen vid att bli pissnödig.

Eller som engelsmännen säger: Never break the seal. (Bryt aldrig sigillet)
För visst är det så, att efter första pissen så klarar man inte att hålla sig!

Har blivit en del avarter på detta temat...men det är nog mer info än ni både VILL ha och behöver.. :hihi

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back