Hur många öl kan ni dricka utan att kissa?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Nitrogen skrev:
Alltså, vad är grejen med att hålla sig från att skita när man gör lumpen? Det är väl bara sätta sig under första bästa gran och klämma?

dom e pussies allihopa, det fanns ju inge bättre än att mugga i fält när man gjorde lumpen... Bara jag :confused:

Själv dricker jag 4 bira innan första pissen, men efter att första pissen e avklarad så blir det oftare..

Last edited:
[karlan] skrev:
men efter att första pissen e avklarad så blir det oftare..
Undrar om man kan dricka så mkt...så man kan kissa konstant långsamt med svag stråle utan avbrott sålänge man dricker ??

:va :) :D

[karlan] skrev:
dom e pussies allihopa, det fanns ju inge bättre än att mugga i fält när man gjorde lumpen... Bara jag :confused:

Själv dricker jag 4 bira innan första pissen, men efter att första pissen e avklarad så blir det oftare..

Fyra gånger på en förmiddag i fält är mitt rekord vad det gäller lumpenbajsning.

Angående pissning så brukar det gå till så att jag drar en sexa folk på ~20 minuter, sen måste man pissa eller nått för att få plats med mer.

acura skrev:
Fyra gånger på en förmiddag i fält är mitt rekord vad det gäller lumpenbajsning.

Angående pissning så brukar det gå till så att jag drar en sexa folk på ~20 minuter, sen måste man pissa eller nått för att få plats med mer.
ja var det bara myggfritt så sket jag mer än gärna i fält, jag tog spaden och gick letade rätt på en rotvälta, tog ett spadtag, siktade in mig mot hålet i marken, sen pressade jag tills en ven i pannan brast. det är gött. men mygg, illaluktande latriner i regnvåt kartong, extrema minusgrader etc. förtar upplevelsen. Upplevelsen, som jag tycker ska vara fin, varm och mysig. :D

en annan nackdel med fältskitandet minns jag var all jäkla utrustning. bössa, stridssele, uniformsjacka, splitterskydd, byxor (modell pansarbralla med hängslen) så det var ju inte något helt snabbt överstökat, på vintern fick man lägga till snödräkt och värmebrallor, långkallingar.... suck. men väl redo så... *trallar* "det är så skönt att skita i meterdjup snö.."

ang. öldrickat så behöver jag pissa minst en gång/sexpack

Starstriker skrev:
Jag tror inte jag skulle kunna hälla i mig 11 bira överhuvudtaget........... Låter osunt.......

Samma här, pallar inte massa bira, magen havererar!!!! Kör numera sprit&cider kvällen igenom o mår prima :confused: dagen efter! :3freak

crashtestdummy skrev:
ja var det bara myggfritt så sket jag mer än gärna i fält, jag tog spaden och gick letade rätt på en rotvälta, tog ett spadtag, siktade in mig mot hålet i marken, sen pressade jag tills en ven i pannan brast. det är gött. men mygg, illaluktande latriner i regnvåt kartong, extrema minusgrader etc. förtar upplevelsen. Upplevelsen, som jag tycker ska vara fin, varm och mysig. :D

en annan nackdel med fältskitandet minns jag var all jäkla utrustning. bössa, stridssele, uniformsjacka, splitterskydd, byxor (modell pansarbralla med hängslen) så det var ju inte något helt snabbt överstökat, på vintern fick man lägga till snödräkt och värmebrallor, långkallingar.... suck. men väl redo så... *trallar* "det är så skönt att skita i meterdjup snö.."

hahahahhaha.. skrattar så tårarna kommer

angående pissandet så en 3-4 starka Falcar och när det trycker på så tar man ju givet med sej burken och häver i sej samtidigt som man skakar ur dom sista dropparna piss ner i Gustavsbergarn!

Blir väl 3-4 halvliters innan man börjar pinka, sedan blir det efter varje

IronMike skrev:
Undrar om man kan dricka så mkt...så man kan kissa konstant långsamt med svag stråle utan avbrott sålänge man dricker ??

:va :) :D

Sätt en kateter på dig så rinner det lite hela tiden om du bäljar i dig ordentligt!

crashtestdummy skrev:
en annan nackdel med fältskitandet minns jag var all jäkla utrustning. bössa, stridssele, uniformsjacka, splitterskydd, byxor (modell pansarbralla med hängslen)

du får trösta dig med att pansar brallan i alla fall är mycket snyggare än fältuniformen...

Dricker aldrig öl så jag har aldrig haft funderingar kring hur många jag skulle kunna hälla i mig innan jag måste pissa. :va

Har dessutom vääldigt svårt att bli särskilt imponerad av prestationen att hälla i sig så mycket bara för sakens skull. Blir ganska äcklad när en kille som precis hällt i sig 10 bärs kommer fram på krogen och ska försöka sig på en snitsig ragg replik... :huvet

Nä ska man dricka och bli full ska man göra det med stil ialla fall... :fyllisar :yoparty

~Settan~ skrev:
För att whiskey smakar träplanka som legat i grillos för länge

:lol

Det är ju DET som är GREJEN!!

Notat: Man dricker WHISKY.

Whiskey, det är nåt HEEEELT annat! :lol

~Settan~ skrev:
Ja, det må hända att det är det som är grejen men det blir inte godare för det.

Stavningen gör dte inte heller godare :hihi

Det gör den app-so-luuut kan jag lova!

INGET med stavningen "whiskey" eller"whiskas" funkar.
Pungt (som en del säger!) ;)

Jag lovar följande: Ses vi någonsin, och jag får bjuda på ett par BRA whisky... så kommer killens singelmaltförråd ligga ILLA TILL därhemma i Skånelandet! *promise*

Thermal skrev:
Det har du väldigt mycket rätt i. :tummenupp

Ja, jag vet! Öl är både nyttigare och godare :fyllisar

Dr.Bike skrev:
Det gör den app-so-luuut kan jag lova!

INGET med stavningen "whiskey" eller"whiskas" funkar.
Pungt (som en del säger!) ;)

Jag lovar följande: Ses vi någonsin, och jag får bjuda på ett par BRA whisky... så kommer killens singelmaltförråd ligga ILLA TILL därhemma i Skånelandet! *promise*

Har smakat på bra whisky, enligt en "whiskey-polare. Huruvida det verkligen var bra eller inte kan jag inte uttala mig om, smakade rökt eka vilket fall som.
Killen har inget förråd, han halsar whisky när det bjuds för att slippa möget. :rofl

Men tack för erbjudandet! Tur att smaken är som baken.

Ska sluta döda denna tråden nu. Tillbaka till öl vs. dassbesök

Kia skrev:
Dricker aldrig öl så jag har aldrig haft funderingar kring hur många jag skulle kunna hälla i mig innan jag måste pissa. :va
så varför ge sig in i tråden?
:va
Har dessutom vääldigt svårt att bli särskilt imponerad av prestationen att hälla i sig så mycket bara för sakens skull. Blir ganska äcklad när en kille som precis hällt i sig 10 bärs kommer fram på krogen och ska försöka sig på en snitsig ragg replik... :huvet
tycker du det är bättre om man druckit 70cl vodka blandat med redbull? eller föredrar du mer öl än 10??
Nä ska man dricka och bli full ska man göra det med stil ialla fall... :fyllisar :yoparty
[/quote]
stil och stil. huvudsaken är att man spyr. :D
När vi ändå dissar saker, jag gillar inte tjejer som dissar killar som pratar om pissproblematik och lumpenminnen. :hihi

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back