haha.. Jag menar att jag dricker som en kärringFakkverk skrev:Är du själv osäker eller kryssade du i "kille" när du registrerade dig av misstag?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha.. Jag menar att jag dricker som en kärringFakkverk skrev:Är du själv osäker eller kryssade du i "kille" när du registrerade dig av misstag?
Jävla tjat om lumpen hela tiden, vad har lumpen med kiss att göra?Twosaint skrev:Tror lumpen var det särklass längsta uppehållet jag hade när det gäller skinhissar 3 veckor är väl det längsta man hållit sig.
Kia skrev:Dricker aldrig öl så jag har aldrig haft funderingar kring hur många jag skulle kunna hälla i mig innan jag måste pissa.![]()
Har dessutom vääldigt svårt att bli särskilt imponerad av prestationen att hälla i sig så mycket bara för sakens skull. Blir ganska äcklad när en kille som precis hällt i sig 10 bärs kommer fram på krogen och ska försöka sig på en snitsig ragg replik...![]()
Nä ska man dricka och bli full ska man göra det med stil ialla fall...![]()
![]()
Gabor skrev:Stil, champis i baksätet på en Limo, sen spy i ishinken, de e stil de...![]()
Kia skrev:Det är betydligt billigare att diska ur en ishink än att sanera en hel limousine, så jaa det är stil....![]()
Vad du försöker att säga är alltså, att när du mönstrade så kom en statlig myndighet fram till beslutet att du inte ens dög till att kratta tomhylsor ??IronMike skrev:Jävla tjat om lumpen hela tiden, vad har lumpen med kiss att göra?
Lumpen är för muppar som tror sig göra nytta å leka krig
Här snackar vi fetast kiss-blåsa....![]()
![]()
![]()
![]()
Kia skrev:Dricker aldrig öl så jag har aldrig haft funderingar kring hur många jag skulle kunna hälla i mig innan jag måste pissa.![]()
Har dessutom vääldigt svårt att bli särskilt imponerad av prestationen att hälla i sig så mycket bara för sakens skull. Blir ganska äcklad när en kille som precis hällt i sig 10 bärs kommer fram på krogen och ska försöka sig på en snitsig ragg replik...![]()
Nä ska man dricka och bli full ska man göra det med stil ialla fall...![]()
![]()
IronMike skrev:Jävla tjat om lumpen hela tiden, vad har lumpen med kiss att göra?
Lumpen är för muppar som tror sig göra nytta å leka krig
Här snackar vi fetast kiss-blåsa....![]()
![]()
![]()
![]()
red_ninja skrev:...personen som raggar på dej kanske trodde du var en kille![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |