björn.e
hej hej
Har ju spånat här ett tag nu och det verkar ju vara ett helt gäng som ska köra debut säsong 2004. Hur många fler än jag kommer köra första RR säsongen nästa år?
spyan skrev:Körde 2 tävlinar i år en i so ock en i sm.tyckte so var mycke mer proffsigt arrangerat!så -04 blir de hela serien i rookie 600 med start nr #40.å räknar med att stå på pallen ett par gånger,se upp konkurenter !!
oFFkeFF skrev:Får man fråga vilken SO-tävling och vilken sm-tävling du åkte då?
Don Quixote skrev:Jag var ju inne och gästspelade på två rejs i år, men nästa år blir första fulla säsongen. Även jag har fått nummer - #23
Målet är att ta tillräckligt med poäng för att kunna klassa upp sig. Det kanske är att sikta för högt, men där ligger ribban.
Swedie skrev:Jepp! Jag! Har fått ett nr nu och det blir #20 som jag tar över. FULL REJS I ERAT FEJS!
charmar på krogen eller begär ett från Tony Jacobsson som håller i detta, finns på: kga.motorforening@telia.comGeiger skrev:Hur får man ett nummer..???
R2 skrev:charmar på krogen eller begär ett från Tony Jacobsson som håller i detta, finns på: kga.motorforening@telia.com
uppge namn, klass, hoj och önska nr.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |