Det var varmt som satan o jag explåra ett grustag/omnejd med min första - Transalpen. Lite effekt och halvdåligt bakdäck modell hybrid = duger inte till ngt., samspelade till denna dag. Väl uppe på en av branterna till grustaget, friskt vågat hälften..., snigla jag omkring på ngn. inofficiell led när bakändan började hasa ner för vad jag uppfatta det som Grand Canyon fast med grönsaker/buskar o skit:
*BROMS BROMS BROMS o bara BROMS*
*motorstopp*
*varmtsåinihelvetevarmt varmt*
*BROMS*
*starta BROMS motorstopp BROMS*
*kliva av BROMS kommapåattöppnavisiret flämt flämt starta BROMS*
*PUUtta gasa spinna BROMS rep. x 7 á totalt 20cm i någon riktning BROMS svimfärdig*
*Kliva på BROMS motorstopp snartskickarjagskitenöverkanten BROMS*
*BROMS kommer iväg och efter 5m är det stopp utan "vändzon"*
*För trött för att leda hojen baklänges påbörjar jag en Mr Bean vändning med pingislunga på högvarv*
*Nästan kommit runt är jag så trött så när bakändan återigen glider mot avgrunden är jag för klen att hålla mot och lägger ner hojen sakta sakta på det mjuka underlaget*
*Vila vila vila och börja om*
Det var min "vurpa", på någe vis kom jag därifrån men det var så inihelvete jobbigt att jag bestämde mig för att skita i o lägga omkull hojen fler ggr.
*BROMS BROMS BROMS o bara BROMS*
*motorstopp*
*varmtsåinihelvetevarmt varmt*
*BROMS*
*starta BROMS motorstopp BROMS*
*kliva av BROMS kommapåattöppnavisiret flämt flämt starta BROMS*
*PUUtta gasa spinna BROMS rep. x 7 á totalt 20cm i någon riktning BROMS svimfärdig*
*Kliva på BROMS motorstopp snartskickarjagskitenöverkanten BROMS*
*BROMS kommer iväg och efter 5m är det stopp utan "vändzon"*
*För trött för att leda hojen baklänges påbörjar jag en Mr Bean vändning med pingislunga på högvarv*
*Nästan kommit runt är jag så trött så när bakändan återigen glider mot avgrunden är jag för klen att hålla mot och lägger ner hojen sakta sakta på det mjuka underlaget*
*Vila vila vila och börja om*
Det var min "vurpa", på någe vis kom jag därifrån men det var så inihelvete jobbigt att jag bestämde mig för att skita i o lägga omkull hojen fler ggr.
Last edited: