Var ute idag efter lite välförtjänt intagande av bakfyllekäk på det lokala pizzahaket Picasso. Var, notera, ej bakfull då utan endast ytterst lite, mycket tidigare på dagen. Solen hann gå i moln samtidigt som pizzan med pommes på slank ner i min späda utmärglade kropp. Jag torkade mig om munnen och startade min best. Seglade förbi busstationen och släppte lite så att bussresenärerna skulle få höra på lite v-twins avgasknallar. Dom såg mäkta impade ut! Vidare mot Strandnorum och Stora Höga. Kylen infann sig inte än så jag puttrade vidare ut mot Marstrand. Folk som var ute och gick vände sig om och stirrade, och nej det är inte vinter än! Köp en tv och kolla på istället! Tro fan man ska åka hoj när det är sol, spela roll hur varmt det är?! Svänger vänster mot Kungälv, möter 3(!) hojar, vinkar glatt och hojjar vidare in i samhället och kör gamla vägen upp förbi brandstationen hem. På JET står en till hoj och tankar, ler glatt och vrider till lite på rullen. Sommaren är långt ifrån slut! Kommer hem och märker att mina fingrar är stelfrusna, men vad gör det, bara in och värma dom! Jag är iaf nöjd med den lilla turen jag tog även om jag nog måste erkänna att det var den sista för i år. Nu ska hon få gå i ide. Ha det gött alla hojvänner så blir det till att häcka framför SH i vinter istället för bakom styret!
MVH
Bobby