Hur många mil kör ni per säsong?typ

Ja som de flesta andra så blir det ca 20 mil per år men man sliter ju ner hojen när man torrbryter på donken varje onsdag :tummenupp:D

cirkus 700mil sen 1:a april,borde väl sluta på 13-14 hundra mil i år....
kör året runt om det går,suget kan bli överjävligt i typ februari mars :D

Det blir iallafall MINST 1000 mil. säkert mer, då jag tar hojen till jobbet för det mesta. 6 mil ToR.

Sen vill man ju ut och ÅKA oxå, vilket blir en del, så jag landar nog på minst 1500mil iår...

Bor ni på hojarna eller?:confused:

Själv har jag bara kört ca 170mil i år. Skulle bli väldigt förvånad om jag kommer över 500mil. Å andra sidan är det oftast kvalitetsmil och ingen pendling, touring eller annat tråkigt.

Last edited:
Ja, jag undrar också hur ni hinner med alla mil? Är uppe i 180 mil sen början av juni & som det ser ut nu lär det bli svårt att nå upp till 500mil på denna säsongen. Inte kul att alltid köra ensam.. =(

om jag kör 500mil per år, vad gör jag då?
Får inte direkt några kicks av att köra till jobb på morgonen kl. 6.30, när jag kan sova i bussen istället.
Hur mycket kör du med din KTM?

Men tycker han det är roligt att ta hojen till jobbet så får han väl göra det. Vem bryr sig om värdeminskning på ett nöjesfordon? :banana

Ktmen går inte långt på ett år, men så är det en motard också. Landsväg är en ren pina med den, de få mil den går är dock inga lugna mil. :rolleyes: Jag kör den kanske inte långt, men visst kör jag den ofta.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick