Hur många mil körde du i dag?

lillalbin

Sporthojsnörd
Gick med
25 Jun 2019
Hoj
1999 honda vfr800 honda varadero
55 mil häromdagen. Söderhamnn Ljusdal Ramsjö Åsarna Mat hos Tomas W. Ytterhogdal där träffade vi 2 moppe-åkare från Tyskland. Dom hade vart till Nordkap!!!! Tuffingar. Man måste inte ha Stor mc för att ta sej runt i Europa...

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Knappa 30.
Endast i akt och mening att omvandla kolväten till skönt ljud.
Även kossor och hästar ska ha det bra i hagen

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Knappa 30.
Endast i akt och mening att omvandla kolväten till skönt ljud.
Även kossor och hästar ska ha det bra i hagen

Det är bra att du tänker på djuren, här var det någon som hade kört tvåtaktare (förmodligen moppe) efter skogsvägen när jag morgonrastade hunden, och morgondis och tvåtaktsrök hängde kvar i buskarna... Underbart

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
20 mil på småvägar med SR,en.
Behagligt att puttra på i 70-80 och se sig om. Ett stopp för en glass, 55:- för två kulor i en strut.

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
4 mil i stäck igår. Årsbästa och det kändes i armarna, eftersom det var på små slingriga Ölandsvägar med snittfarter runt 60 km/h = häng på armarna.

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
3 mil fick räcka idag. 14 grader är kallare än man tror, i morgon får det bli skinnställ istället för jeans.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Knappt 10 mil mellan skurarna.
Själv körde jag knappa 20 och mestadels igenom skurarna idag... Halvkul tur, mestadels tungt trafikerad motortrafikled, men hojen behövde service så det var ju bara att pallra sig dit. Väl på plats informerade verkstaden mig om att jag skulle haft med ett litet tillbehör för att de skulle kunna kolla mappningen vilket jag bett om då jag upplevt att hojen spikar lite då och då, hade varit bra om jag fått den infon då jag ringde och bad dem att kolla mappen i samband med servicen för nu måste jag köra samma sträcka imorgon igen bara för att leverera tillbehöret så att de kan göra vad de ska med hojen... :huvet

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Själv körde jag knappa 20 och mestadels igenom skurarna idag... Halvkul tur, mestadels tungt trafikerad motortrafikled, men hojen behövde service så det var ju bara att pallra sig dit. Väl på plats informerade verkstaden mig om att jag skulle haft med ett litet tillbehör för att de skulle kunna kolla mappningen vilket jag bett om då jag upplevt att hojen spikar lite då och då, hade varit bra om jag fått den infon då jag ringde och bad dem att kolla mappen i samband med servicen för nu måste jag köra samma sträcka imorgon igen bara för att leverera tillbehöret så att de kan göra vad de ska med hojen... :huvet
Är väl bara att hoppas på 25 grader varmt och sol i morgon då...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är väl bara att hoppas på 25 grader varmt och sol i morgon då...
Inte så prognosen ser ut just nu i alla fall... På onsdag ska jag köra samma väg ytterligare en gång för att hämta hojen, det ska regna då med. Jippi.

Timmy88

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Aug 2017
Hoj
Xsr900 (såld)
10 mil blandade vägar blev det idag, allt från asfalt till kalhyggen och lerhålor

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
38 mil idag, och jag slapp regnet! :banana :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
38 mil idag, och jag slapp regnet! :banana :yoparty
Idag blev det de 20 igen för att hämta hojen, och idag fastnade jag i en sån jävla skur så motorvägstrafiken gick ner till 30... Skapligt blöt och kall sista timmen hem efter det :näsblod :gnissla

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
19740fefed12c988482375deb99f52b4.jpg

Till jobbet 22 mil. En avstickare till jaktstugan hann jag med också.

Behövde lufta sportisen också. Blev stoppad av MC-polisen som ville se körkort, det blev lite hojsnack när han såg mitt fordonsinnehav… :)

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Blev som vanligt.
1.5 mil till jobbet och 2.5-30 mil hem beroende på väder och kompisar. :)

Just idag 3.5 hem.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...