Piggelin69
Ny medlem
Byt!
Exakt!
Jag väljer de brittiska/Motogp:s egna kommentatorer före de svenska alla dagar i veckan.
Exakt!
Jag väljer de brittiska/Motogp:s egna kommentatorer före de svenska alla dagar i veckan.
Precis som boatdrinks betalar jag inte för det så länge som det är bundlat med annan dynga som jag inte vill ha. Kan jag ist betala och se race direkt på motogp.com eller ladda ner i efterhand.... Engelska kommentatorer = ja tack!
+1
Sponsrar ingen Golf eller fotboll, men hade man kunnat välja enbart Motor få engelska kommentatorer och kanske dessutom i HD så hade jag till och med kunnat betala lite mer!
Som det är nu så kollar jag live på motogp.com och det funkar riktigt bra!
Ledsen att behöva säga det, men det enda positiva med de svenska kommentatorerna, är att de e bättre än inga alls.
Men även om de lär sig hela tiden, och kan en del, så är det så låååångsamt och så många småfel så man somnar.
Jag gillar INTE fotboll, men dom få gånger man blir tvingad att se, så ger ju kommentatorerna matchen ett lyft, dom e engagerade och brinner för varje sekund i matchen.
I motogp med svenska kommentatorer får man aldrig de där "lyftet".. när någon vurpar kommenteras det ett varv senare. När de byter plats i ledningen kommenteras de 2 varv senare.. när lorentzo knappar in på pedrosa, är det tydligen tvärtom enligt kommentatorerna...
Motogps egna kommentatorer vrålar ju ut i tv rutan i princip INNAN omkörningen sker !
Jag saknar innlevelse, drama, tempo, och ännu mer tempo !
Sen vill jag hålla med om att viasat motor, definitivt INTE ska sända t ex fotboll i brist på annat ! Visa gamla motogp-race eller ngt istället, vore väldigt trevligt om de under vintern kunde sända tex 03:s säsong, sen vidare 04,05,06 osv.. fast de kanske inte har rättigheter till det
Någon kanal har under förra året sänt väldigt många gamla GP i repris.
Från Freddie Spencer, över Eddie Lawson, Kevin Schwantz, Randy Mamola till Rossis debutår i de olika klasserna etc.
Är det Motors-TV?
Klart sevärt, och det finns ju material. Går ju att fylla på med Tyska öppna, BSB, bla bla
Detta ickeproblem löser man ju lätt genom att köpa sig ett premiumkonto på MotoGP.com och sedan dra en vacker liten sladd från datorn till sin feta flatscreen varje gång det är rejs. Då har man ju tillgång till ALLT kring racen, t.o.m. saker som man nästan inte bryr sig om. Fast det är klart, har man köpt kanalpaket med tillhörande box så kanske man vill fortsätta att se det genom Viasat.
Men visst håller jag med, det lilla jag sett från Viasats sändningar så håller kommentatorerna definitivt inte samma nivå som dom riktiga. Mycket roligare att se den utländska sändningen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|