Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
FÖRLÅT NSR_MARTIN!!!
Itacha75 skrev:
FÖRLÅT NSR_MARTIN!!!
Itacha75 skrev:
FÖRLÅT NSR_MARTIN!!!
Vem prylade dig, någon okänd ellerQuaya skrev:Ja jag mår väll sådär... misshandlad :/
GSXR1100R skrev:Vem prylade dig, någon okänd eller
Å fy fan, vilken början på 2005.Quaya skrev:Ja, det var nån feg jävla fi**a som inte kunde slåss mellan 4 ögon utan han kallade på 4 andra polare så sparkade dem mig i huvudet när jag låg ner så jag spräckte ögonbrynet och mina tänder blev fucked up mm.
Har varit på sjukhuset och hos tandläkaren nu hela dagen, mina tänder är förvisso fixade nu men ont som faaaaan i dem
Japp, jag kan dock inte identifiera dem men jag har polare och folk jag känner som såg det (det skedde på en plats där det säkert var 100st andra) när polisen kom till sjukan så sa dem att det är en grov misshandel på mig och får jag tag på dem så kommer jag bli RIK av ett fett skadestånd.
Ja du vet vad du har att vänta, när jag va 20 kunde jag partaja hela natten utan att bli bakis, vid 30 började det bli segare och nu +40 försöker man undvika att bli bakis alls, men ibland går det åt h-e, hela nästa dag blir helt förstörd, brukar bli människa igen efter 1-2 dagar.Arawak skrev:Bakfull, är det något man blir dagen efter när man blir äldre?
GSXR1100R skrev:Ja du vet vad du har att vänta, när jag va 20 kunde jag partaja hela natten utan att bli bakis, vid 30 började det bli segare och nu +40 försöker man undvika att bli bakis alls, men ibland går det åt h-e, hela nästa dag blir helt förstörd, brukar bli människa igen efter 1-2 dagar.
Det är inte alla som blir det heller...Thundercat skrev:Det är inte lätt att vara gammal...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|