Hur mår du idag

Jag är

• Antal röstningar
    0

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Själv mår man som en prins! Hyfsat måttligt alkoholintag och en långpromenad mitt i natten gjorde susen! Har lite blåmärken bara efter lite stuntningsövningar med Puch Dakota på vinterväg där strax efter tolvslaget
:kocko :D

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Själv mår man bara bra. Det starkaste jag drack igår var Pepsi. Bättre att låta bli alkoholhaltiga drycker. Så slipper man vakna dan efter och va bakis... :tummenupp

// Lena

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
GSXR1100R skrev:
Vem prylade dig, någon okänd eller :va

Ja, det var nån feg jävla fi**a som inte kunde slåss mellan 4 ögon utan han kallade på 4 andra polare så sparkade dem mig i huvudet när jag låg ner så jag spräckte ögonbrynet och mina tänder blev fucked up mm.
Har varit på sjukhuset och hos tandläkaren nu hela dagen, mina tänder är förvisso fixade nu men ont som faaaaan i dem :(

Japp, jag kan dock inte identifiera dem men jag har polare och folk jag känner som såg det (det skedde på en plats där det säkert var 100st andra) när polisen kom till sjukan så sa dem att det är en grov misshandel på mig och får jag tag på dem så kommer jag bli RIK av ett fett skadestånd.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Hmm, Mavve skröt i en annan tråd om att han prylat 3 stycken. Ni bor väl i samma område ungefär... :D

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
vid 12slaget igår stod ja glatt inne på toan på en pub/nattclub å utträttade mitt ärende men fick allt lite bråttom ut när ja såg klockan var 2över...

ajja nu var 2004 avklarat iaf,, bara ta nya tag...

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Quaya skrev:
Ja, det var nån feg jävla fi**a som inte kunde slåss mellan 4 ögon utan han kallade på 4 andra polare så sparkade dem mig i huvudet när jag låg ner så jag spräckte ögonbrynet och mina tänder blev fucked up mm.
Har varit på sjukhuset och hos tandläkaren nu hela dagen, mina tänder är förvisso fixade nu men ont som faaaaan i dem :(

Japp, jag kan dock inte identifiera dem men jag har polare och folk jag känner som såg det (det skedde på en plats där det säkert var 100st andra) när polisen kom till sjukan så sa dem att det är en grov misshandel på mig och får jag tag på dem så kommer jag bli RIK av ett fett skadestånd.
Å fy fan, vilken början på 2005.
Hoppas dom hittar dom fega typerna så att dom kan åtalas och att du snabbt blir bättre.
Krya på dig!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Arawak skrev:
Bakfull, är det något man blir dagen efter när man blir äldre? :hihi
Ja du vet vad du har att vänta, när jag va 20 kunde jag partaja hela natten utan att bli bakis, vid 30 började det bli segare och nu +40 försöker man undvika att bli bakis alls, men ibland går det åt h-e, hela nästa dag blir helt förstörd, brukar bli människa igen efter 1-2 dagar.

:död

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
GSXR1100R skrev:
Ja du vet vad du har att vänta, när jag va 20 kunde jag partaja hela natten utan att bli bakis, vid 30 började det bli segare och nu +40 försöker man undvika att bli bakis alls, men ibland går det åt h-e, hela nästa dag blir helt förstörd, brukar bli människa igen efter 1-2 dagar.

:död

Det är inte lätt att vara gammal... :näsblod

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj