Thundercat
Ringmärkt
GSXR1100R skrev:Det är inte alla som blir det heller...
Hotar du mig med ett nAcKskÅtt?
GSXR1100R skrev:Det är inte alla som blir det heller...
Nej det sköter du bäst själv, va rädd om digThundercat skrev:Hotar du mig med ett nAcKskÅtt?
Jösses, de där lät inte dåligt präktigtLilla_Tingeling skrev:Bättre att låta bli alkoholhaltiga drycker. Så slipper man vakna dan efter och va bakis...
Vad mer?Bart skrev:Så jävla dåligt som jag mår idag har jag aldrig gjort förut.. inte bara bakfylla.. helvete..
Kärleken..TinaTjejen skrev:Vad mer?
GSXR1100R skrev:Nej det sköter du bäst själv, va rädd om dig
Bart skrev:Kärleken..
Tack ska du ha, även om det just nu känns väldigt hopplöst..Thundercat skrev:Kärlek är inte alltid en kul lek...
Hoppas det löser sig!
Bart skrev:Tack ska du ha, även om det just nu känns väldigt hopplöst..
Hoppas det.. inte ens snö eller is är det så man kan köra av sig lite..Thundercat skrev:Jag vet hur det är, men allt löser sig.
Lägg ned. Ignorera. Skaffa nytt/nya. Må bra.Bart skrev:Hoppas det.. inte ens snö eller is är det så man kan köra av sig lite..
Jo det är ju en variant.. inte så lätt bara..valmers skrev:Lägg ned. Ignorera. Skaffa nytt/nya. Må bra.
Bart skrev:Jo det är ju en variant.. inte så lätt bara..
örtform av efedrin ger ganska skön känsla första gångerna man provar. ta gärna 2så blir man allert. (används som bantningsmedel)Coola Ola skrev:Jag var inte bakis, jag var fortfarande full i morse när jag vaknade o skulle till jobbet.... Som tur är hade jag fått en efedrin-guarana-koffeintablett (nån otillåten sak han importerat från thailand eller nåt) av polaren på kvällen så mha den och en ipren så var jag nästan överdrivet pigg första timmarna på jobbet. Lite jobbigt när den slutade verka dock....
Nu mår jag nästan bra dock!
TinaTjejen skrev:Jösses, de där lät inte dåligt präktigt
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!