hur mår ni/du idag

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
hur mås det idag ute i stugorna så här på midsommardagen? blev det nån röj igår? själv mår jag nästan bra, måste gå å lägga mig mig en stund nu:zpy

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
hur mås det idag ute i stugorna så här på midsommardagen? blev det nån röj igår? själv mår jag nästan bra, måste gå å lägga mig mig en stund nu:zpy

:pannkyss
Stackars!!!!
Här är det toppen, om man bortser från att det kommer bli pissväder dag. Så nu blir den tilltänkta heladagenpåhojen-dagen istället snabbt en dag i garaget.
Hoppas du och alla andra som är bakis idag kryar på er och att ni har regn hela dagen så ni slipper ångest över att inte kunna köra mc:rolleyes:

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Jag mår bra tack. Tittade bara på tv hemma igår. Drack ingenting och somnade vid elva nånting.. Kanske inte världens roligaste midsommar men ändå helt okej. Ensamvarg is teh shit.:tummenupp

abethebabe: Hoppas att du och alla andra som inte mår så bra idag snart blir bra igen.:pannkyss

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
tack tack, ska upp till liseberg nu, har lovat ungarna men det blir nog ingen balder för mig, tror att kaninbåtarna passar bättre idag:D

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Och jag sitter och funderar på hur det kommer sig att både jag och "gubben" har baksmällehuvudvärk idag, vi delade på en 2,8-öl till sillen, det var all alkohol vi nyttjade :(

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Och jag sitter och funderar på hur det kommer sig att både jag och "gubben" har baksmällehuvudvärk idag, vi delade på en 2,8-öl till sillen, det var all alkohol vi nyttjade :(

det var en billig fylla bara att gratulera, själv blev det ca 12-13 st falcon BBQ 5,0:tungan

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Mår förvånansvärt bra, vaknade tidigare än vad jag annars gör, ingen huvudvärk eller så.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Drack mer än vad jag brukar men mår jävligt mycket bättre än jag brukar.
Var ner på apoteket och köpte resorb efter jag läste den tråden här på sporthoj, fy fan vilket mirakelmedel :tummenupp

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Mår helt ok. Toppade igår runt 19-tiden, så jag kände mig mer eller mindre nykter vid läggdax kl 02. Idag mår jag som jag förtjänar - bra:tummenupp

Kia

Guest
Mår som en prinsessa!! :2cool

Drack ingenting med alkohol i. Kände mig så trött och less på all fylla och alla pinsamheter som midsommar har bestått av alla andra år. Så i år bytte jag koncept. Dessutom första midsommaren jag firar med älsklingen. :tummenupp (han tycker ju att vi svenskar ser ganska löjliga ut när vi efter x antal öl/groggar ska dansa kring en stor fallossymbol....) Vi hade en riktig mysmiddag med god midsommarmat iaf. Sen drog vi ut hojjen och körde runt lite överallt. Tillbaka hem och slängde oss i soffan framför en film. Det var fortfarande ganska tidig kväll när filmen var slut så vi avslutade midsommarafton med en lång mysstund i sängen.... :yoparty

Så ja, jag mår jätte jätte bra idag!!! :yoparty

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag kom hem ungefär klockan 7 på morgonen, efter en jääävligt lång natt, fortfarande dretfull. Sov några timmar, gick upp, känns som att huvudet väger en sisådär 100 kilo. Om illamåendet överträffar ångesten från gårdagen vet jag dock inte, det får jag nog reda på lite senare idag när mina "vänner" börjar håna mig för allt det "roliga" som hände igår.

fy fan

Last edited:

Kia

Guest
:zpy

Ysch, jag var helnykter igår men nu fick jag nog baksmälla av något slag...

:D

Får jag fråga varför?? :va :confused:

Stackare... :pannkyss måste vara jobbigt att var så ensam att man mår illa av sånt....
Men som jag sagt till så många förut... man väljer ju själv de man vill läsa. Passar det inte så "ignoremode on" :huvet

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Mår prima här. Var ut och hälsade på några kompisar i en sommarstuga. Jag nöjde mig dock med att ta en kopp kaffe då jag måste hem på kvällen och medicinera en sjuk katt.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!