hur mår ni/du idag

hulkenstrong

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Suzuki DRZ400S
Mådde inte bra vid 00.00 men sen man vakna har det varit helt ok. Lite mer sömn så är man helt återstäld.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Mår som en prins :-D Jobbade inatt bland alla fyllbollar, så idag är det som vanligt för mig. Var på ICA och handlade nyss, haha , M Å N G A vrak där inne...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag och tjejen gick hem i regnet vid 5-tiden inatt, då hade jag festat i ca 16 timmar. Men konstigt nog så mår jag inte speciellt dåligt, men jag har ett knep för det. Drick mycket vatten på slutet och även mycket sprit, då är man fortfarande bra full när man går upp. Jag gick upp runt 11-tiden idag, fick sova 4,5h och snart kommer jag bli trött igen men det kvittar ju när det är sånt jävla skitväder.
Funderar på att käka dagens första mål mat inom kort, men fan vad svårt det är att välja rätt bakismat :(

Btw så är det perfekt väder för en "bakfylla", regn och kallt. Då kan man sitta inne som jag själv och kolla på 2-3 filmer och bara vara onyttig :D
Ett annat tips är att ta en koffeintablett/dylikt eller två medan man festar, det gjorde jag och fick så mycket bättre fylla. Piggare och jag kände mig nyktrare och då kunde man fortsätta natten lång utan att vara orolig för att somna med huvudet på bordet. Enda nackdelen var att jag inte somnade före halv sju i morse men lite bieffekter får man räkna med.

Fräd

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Japanskt och Österrikiskt
Mår prima då jag var nykter och körde folk igår. Däremot känner jag mig fet eftersom jag blev tvingad att äta grillat på alla ställen vi mellanlandade på.

Gabor

Guest
ja får oxå ligga om jag går på andrahandssorteringen :näsblod

Märkligt om du får nå ligga, eftersom du är 3:e handssorterad...:D

Jag mår så bra idag, utvilad , harmonisk och i perfekt balans. Allt för att jag blir omhändertagen av en underbar tjej som vet hur man tar vara på livet. :D

Last edited:

Gabor

Guest
Jag får ju inget ligga :huvet

Men jag har flickor i fack 4 som e sugna som fasen, men tillome jag får avböja det :näsblod

Du bor i fel stad , eller vad fan byhålan ska kallas. Dags att flytta. Synd om dig, du ska inte behöva stå ut med att bli behandlad på det viset. :yoparty

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
Huvet är det ganska bra med men fyfan för kroppen.Hoppade studsmatta igår på fyllan och provade med en bakåtvolt.
flög ut och landade i backen så jag har ont som fan i hela kroppen:huvet

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Du bor i fel stad , eller vad fan byhålan ska kallas. Dags att flytta. Synd om dig, du ska inte behöva stå ut med att bli behandlad på det viset. :yoparty

Jag bor för tusan i 2 städer, varav en faktiskt är ganska stor o den andra iaf är större än en by...
Men ja får väl göra annat än att surfa SH o jobba så kanske de går bättre..

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Jag bor för tusan i 2 städer, varav en faktiskt är ganska stor o den andra iaf är större än en by...
Men ja får väl göra annat än att surfa SH o jobba så kanske de går bättre..

Men jag förstår inte :confused: Fungerar det inte att ragga i slänten vid Velodromkurvan (Ejes?) längre :va :va :va

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Käkade nog så jäkla mycket igår att jag inte kunde bli full senare på kvällen :D

Dock baksmälla-light idag :va

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
hur mås det idag ute i stugorna så här på midsommardagen? blev det nån röj igår? själv mår jag nästan bra, måste gå å lägga mig mig en stund nu:zpy

2 små snapps, ett glas vin och Ica-cider! Kan inte må bättre:tummenupp Uppe straxt efter 7:00 imorse o gick med hundarna, tänk på att man mår som man förtjänar:D

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Drog till en kompis brorsa ute på en bondgården i Tumba. Vi kommer dit på dagen. Fixar lite ärenden för att senare klä en lite midsommarstång (blev inte särkilt vacker). Grillning med sång och snappsande. Sedan fortsätter kvällen på ett väldigt roligt sätt, för att sedan avrundas vid 3-tiden (då man nästan var nykter) för att bekanta mig med soffan!

Så jag hade ingen riktig smälla i morse. Var mest seg p.g.a. lite sömn! :)

Solid snake

Guest

Så jag hade ingen riktig smälla i morse. Var mest seg p.g.a. lite sömn! :)

Kan jag tro, om du dansade runt din kompis midsommarstång. :rolleyes:

Själv blev det inget festande här minsann, så idag är man inte bakis och det är gött för jag kan sticka ut och gotta mig på hojen om jag vill.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...