Jag snodde min polares ps2 eftersom han å dom andra vännerna skulle på en fest hos en tjej som man har en trixig historia med. Köpte FF12 å kör maraton. Blev 14tim igår. Har "paus" just nu. Så, jag mår prima.
Får jag fråga varför??
Stackare... måste vara jobbigt att var så ensam att man mår illa av sånt....
Men som jag sagt till så många förut... man väljer ju själv de man vill läsa. Passar det inte så "ignoremode on"
mår inte sååå jävla bra.. gjorde slut med tjejen igår så...
soft, vart vaken i 32 h, supit som ett as, hittat en brud, blivit utskickad från henne tält av hennes kompis öppnat nästa tält och försökt sova där blev utskickad igen. blivit efterlyst av polis, sovit 20 min i en sjöbod, försökt köra hm med lånad båt för att innse att han jag lånad dn av snott den och insåg att jag fortfarande va packad när jag inte kunde läsa sjökortt tn att vingla så jag föröjd den och la en hundring under tanken, umgåtts med jordens drygste wannbe snobb medan jag vänta 6h på en båt tillbaka.
polarna trodde jag va däckad/nedslagen/död/gripen och ringde 11 å förökte anmäla mig om bort tapat gods.
va riktigt kul att va ett möja dräg för en dag.
sitter på skärmtagentbord så jag ber om ursäkt för att det saknas bokstäver.3017827Låter vettigt rakt igenom, även om jag inte förstod allt
soft, vart vaken i 32 h, supit som ett as, hittat en brud, blivit utskickad från henne tält av hennes kompis öppnat nästa tält och försökt sova där blev utskickad igen. blivit efterlyst av polis, sovit 20 min i en sjöbod, försökt köra hm med lånad båt för att innse att han jag lånad dn av snott den och insåg att jag fortfarande va packad när jag inte kunde läsa sjökortt tn att vingla så jag föröjd den och la en hundring under tanken, umgåtts med jordens drygste wannbe snobb medan jag vänta 6h på en båt tillbaka.
polarna trodde jag va däckad/nedslagen/död/gripen och ringde 11 å förökte anmäla mig om bort tapat gods.
va riktigt kul att va ett möja dräg för en dag.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|