hur mår ni/du idag

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
själv åkte man till jobbet runt 5 idag så det blev inget festande för mig heller... mår därför ganske bra.. eller så är det för att jag efter de här två 12,5 timmars passen har semester :D

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Själv var man upp Kl 7 och åkte iväg till Piteå för att träna lite supermoto. Ja vad man gör för sitt sportande...

FreddaGädda

Guest
Jag mådde fysiskt bra när jag vaknade, sen tittade jag ut genom fönstret.
Misären spred sig genom kroppen som en elefandos morfin och jag började undra varför man står ut med det här. Så fort jag får råd flyttar jag till Australien, så långt ifrån det här skitklimatet det över huvud taget det går att komma. Det finns många som trivs med att sitta inomhus och titta på film, jag gör det inte..

Pijt

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
748
Jag snodde min polares ps2 eftersom han å dom andra vännerna skulle på en fest hos en tjej som man har en trixig historia med. Köpte FF12 å kör maraton. Blev 14tim igår. Har "paus" just nu. Så, jag mår prima.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Får jag fråga varför?? :va :confused:
Stackare... :pannkyss måste vara jobbigt att var så ensam att man mår illa av sånt....
Men som jag sagt till så många förut... man väljer ju själv de man vill läsa. Passar det inte så "ignoremode on" :huvet

:D
"Det är tur att det finns dusch och tvål, så att man kan tvätta av sig efteråt."
:tungan

mår inte sååå jävla bra.. gjorde slut med tjejen igår så...

Vadå?! Har du sålt hojjen också? För annars har du ju det bästa kvar och då behöver du inte må dåligt :pannkyss

Last edited:

MikkE

Guest
Jobbade idag.. Vill vara ledig imorrn men ska jobba då också. Börjar kl 06 =(

Dr.Bike

Guest
Hur mår man idag?

Man vill ju inte ha en byxljummen kosken i duralexglas med en rå falukorvsskiva på kanten idag iaf...

Om man säger så.
;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
soft, vart vaken i 32 h, supit som ett as, hittat en brud, blivit utskickad från henne tält av hennes kompis öppnat nästa tält och försökt sova där blev utskickad igen. blivit efterlyst av polis, sovit 20 min i en sjöbod, försökt köra hm med lånad båt för att innse att han jag lånad dn av snott den och insåg att jag fortfarande va packad när jag inte kunde läsa sjökortt tn att vingla så jag föröjd den och la en hundring under tanken, umgåtts med jordens drygste wannbe snobb medan jag vänta 6h på en båt tillbaka.

polarna trodde jag va däckad/nedslagen/död/gripen och ringde 11 å förökte anmäla mig om bort tapat gods.

va riktigt kul att va ett möja dräg för en dag.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
soft, vart vaken i 32 h, supit som ett as, hittat en brud, blivit utskickad från henne tält av hennes kompis öppnat nästa tält och försökt sova där blev utskickad igen. blivit efterlyst av polis, sovit 20 min i en sjöbod, försökt köra hm med lånad båt för att innse att han jag lånad dn av snott den och insåg att jag fortfarande va packad när jag inte kunde läsa sjökortt tn att vingla så jag föröjd den och la en hundring under tanken, umgåtts med jordens drygste wannbe snobb medan jag vänta 6h på en båt tillbaka.

polarna trodde jag va däckad/nedslagen/död/gripen och ringde 11 å förökte anmäla mig om bort tapat gods.

Låter vettigt rakt igenom, även om jag inte förstod allt :huvet

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
fick nummret av en tjej å nu när jag startar mobilen för att ringa så är den paj :mad:

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
Förskämt bra, eftersom jag jobbade både igår och idag p.g.a. att schemat sa så (hämtar mjölk) Men idag tar jag mig en fet Bushmills och tre-fyra Staropramen eftersom jag inte börjar förrens i morgon kväll. :)

Kia

Guest

:D Jaaa fantasin är det ju inge fel på trots allt.... :tummenupp :rofl :såjaponken

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Hoj
Road glide special 2020. KTM 890 Adv
Alltså först och främst vill jag bara passa på och fråga såhär mitt under dag 2 som man mår piss vad det är för fel på oss människor, som fortsätter hälla i oss en massa smörja som bedövar dom bra sinnerna man har?

Var inte särskilt bakis igår men dock så har jag jävligt ont pga att jag fått nyckelbenet brutet.

Min kväll slutade i ambulans till sjukan!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!