Hur man förvandlar en stunthoj till räcer

Matte GC

There can be only one
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
1982 Suzuki Katana
Ohhh nej, big misstake... nu kommer dina gamla strunt-delar att infektera ännu en potentiell racehoj, du skulla ha sågat sönder skiten och kastat det på tippen.

Upp till kamp mot struntet, befria en strunthoj ur sin bur.

F**k... Då gjorde jag också bort mig då...

Sålde mitt skrot också för billiga pengar...

:rolleyes:

Robz

Guest
Ja för det är mycket mer meningsfullt att åka runt på en bana hela dagarna för att kunna kapa någon sekund på varvtiden.
...Nä bana är till för dom som är rädda att åka på gatan.

Hade varit intressant att höra din åsikt om vad dessa sporthojar är, genom dyr och flerårig evolution, ämnade för... Stunt-o-fuck, eller nyttjande till dess mekaniska gränser, som inte har med tappa-hojen-tricket att göra. Var det märks om en ram är sned, eller om det kvittar fullständigt... :va

Prestanda är till för att användas! Att bura in sporthojar och utrusta med metalliserad svanskota... är som att köra traktorpulling med en Impreza :gnissla

You GOOO Micke!
Kul tråd :tummenupp

/Gatåkaren

Malmö Monster

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
R6-00
Varför köra hoj överhuvudtaget? Onödigt att köra bana, onödigt att stunta. Trist att köra väg. Bättre att se på nån rolig sport på tv. Tex Golf.

BORT MED HOJAR!!! :rolleyes:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Ja för det är mycket mer meningsfullt att åka runt på en bana hela dagarna för att kunna kapa någon sekund på varvtiden.
hjul.jpg

Nä bana är till för dom som är rädda att åka på gatan.

Ja eller för dem som vågar sig utanför 50skyltarna :D

Allt har väl sin tjusning men hojen är juh byggd för bana inte för att köras i 5kmh i 90graders vinkel rakt upp...det är min åsikt iallfall...

///Micke

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Hade varit intressant att höra din åsikt om vad dessa sporthojar är, genom dyr och flerårig evolution, ämnade för... Stunt-o-fuck, eller nyttjande till dess mekaniska gränser, som inte har med tappa-hojen-tricket att göra. Var det märks om en ram är sned, eller om det kvittar fullständigt... :va

Prestanda är till för att användas! Att bura in sporthojar och utrusta med metalliserad svanskota... är som att köra traktorpulling med en Impreza :gnissla

You GOOO Micke!
Kul tråd :tummenupp

/Gatåkaren

Avundsjuka när den är som bäst:pannkyss

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Ja eller för dem som vågar sig utanför 50skyltarna :D

Allt har väl sin tjusning men hojen är juh byggd för bana inte för att köras i 5kmh i 90graders vinkel rakt upp...det är min åsikt iallfall...

///Micke

Ja jag håller med dig, varför ska du köra i 5 km/h i depån när hojen är byggd för att tänja gränser, varför tänjer du inte din motorcykel till gränsen hela tiden, den är ju gjord för det... Du kan ju inte slösa bort år av utveckling pga en 30 väg, en depå eller liknande...

Men ok, ni som klagar på att det går för sakta, jag utmanar er alla på combos i högsta hastighet på gatan... Vad ska vi satsa? 10 000kr eller ska vi 10 dubbla? eller blev det för dyrt för snåla hamstrar springandes i sina hjul? :D

Anytime anywhere Rockys :pannkyss

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Men ok, ni som klagar på att det går för sakta, jag utmanar er alla på combos i högsta hastighet på gatan... Vad ska vi satsa? 10 000kr eller ska vi 10 dubbla? eller blev det för dyrt för snåla hamstrar springandes i sina hjul? :D

Anytime anywhere Rockys :pannkyss

Sen kör ni ett race på nån rr bana och givetvis ska ni ha era värsting värsting stunthojar, betta en massa deg eller blev de för dyrt för alla stuntade monkeys från förorterna? :va

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
PP Tuning pinnarna monterade och nu börjar det likna en räcer, sjukt fin färgkombination.

Bifogat

• 100_0528.jpg
    100_0528.jpg
    111.5 KB · Visningar: 381

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Underhållande tråd.
En kort resumé:

Stuntare: buhuu, han sabbade en välvårdad stuntpärla.
Räseråkare: Jippi, en hoj räddad från stuntfuckodöden.

Jag önskar bara att det var nåt som räddats från tyskfajter ödet.

Razz

The race is on!
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
r6 -03
75400500.jpg

Gjord för ett hjul i fem km i timmen... är man riktigt skillad kan man köra den baklänges också, men det är inte så lätt (har testat :näsblod )

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag tycker nästan det är lika roligt när gamlot medelst våld river av stuntgreyer från en uppmörad stunthoj och kastar skiten framför nästan på "Joppe" från Jakobsberg som vill börja stunta efter en tid på moppe som när stuntkillarna tjöper sproilans fullblodsräsers och lägger omkulle dessa 3-9 gånger redan första körningen.

Som att äta upp allt godis framför en unge trots att man tycker det är eklit eller nåt :va

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Vilken ratbike......

Har du fått Doohan-komplex och monterat tumbroms eller tycker du att 2km stålspunnen bromsvätskeledning var tufft?:va

Läst hela tråden? :mattias En fd stunthoj som håller på att räddas, därav tumbroms.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Läst hela tråden? :mattias En fd stunthoj som håller på att räddas, därav tumbroms.

Ja men jag hoppades att gubbfan skulle göra sig av med allt fulmeck. Handbromsen som stuntare bygger har ju en tendens att vara måttligt välbyggd...

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Tycker det är kul läsning. Dom som bara rackar ner på Micke ska egentligen bara plugga igen kvarnen som maler hela tiden. Jag tycker att Micke ska köra på hårt!!! En hoj är till för att användas, sen är det upp till var och en att bedömma hur den ska användas utan anmärkningar från andra, det är ändå HANS hoj inte eran

keeeka

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
03, Honda, CBR600rr
Underhållande tråd.
En kort resumé:

Stuntare: buhuu, han sabbade en välvårdad stuntpärla.
Räseråkare: Jippi, en hoj räddad från stuntfuckodöden.

Jag önskar bara att det var nåt som räddats från tyskfajter ödet.

hahahahahaaa :yoparty

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...