jag måste erkänna att du har verkligen lyckats med färgsättningen.
Blir jobbigt att köra hojen när man är bakis... kommer att kräkas i fågelbadet.jag måste erkänna att du har verkligen lyckats med färgsättningen.
Blir jobbigt att köra hojen när man är bakis... kommer att kräkas i fågelbadet.
Lite småsaker kvar att fixa, snart går CUM bussen ner till Misano
Den lacken som är på tanken ser grym ut, så skulle hela hojen varit lackadLite småsaker kvar att fixa, snart går CUM bussen ner till Misano
Det var den säkert oxså innan Micke satte sina fulmekar tänder i den...Den lacken som är på tanken ser grym ut, så skulle hela hojen varit lackad
Du har nyss slängt grejjer som kunde gjort en stuntkille som mig lyckligare än på julafton ! Smisk borde du ha !
Den där handbromsen hade suttit sjuuukt fint på mitt nya projekt
Om du ber snällt så kan jag skicka en film när min stunthora blir misshandlad haha
Eller när du kommer i slutet av rakan på anderstorp och bestämt trycker in kopplingen....men de var inte kopplingen utan bakbromsenHandbromsen sitter kvar, kan vara bra att ha om man ska garagevända i depån.
jag måste erkänna att du har verkligen lyckats med färgsättningen.
Mjoo .. hörde nåt ryckte att du tyckte man såg rikare ut om man hade alla kåpor i olika färger
Hahha
Shakedown skedde idag, Hyndan är nu en lätt och smidig slinka, hon lyder minsta lilla vink och varvar villigt.
Alltid lika kul att testa något nytt, man vet aldrig om man gillar det förens man har provat.Snuskgubbe!!!
Alltid lika kul att testa något nytt, man vet aldrig om man gillar det förens man har provat.
Hynda-slinkan känns spänstig och lätt att få dit man vill, att hon sedan är lite dyr i drift det får man ta, det kostar att ligga på BOTT.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|