2Wheeldrive
Nu kör vi!
Du har fortfarande låst dig på hela åretHar du inte råd att käka oxfilé varje dag hela året så ska du inte äta oxfilé enstaka gånger heller, för det bestämde jag precis!
Tittut!
Du har fortfarande låst dig på hela åretHar du inte råd att käka oxfilé varje dag hela året så ska du inte äta oxfilé enstaka gånger heller, för det bestämde jag precis!
Du har fortfarande låst dig på hela året
Tittut!
Du har fortfarande låst dig på hela året
Tittut!
Wow vilken diskussion
Kan vi inte bara bestämma att alla får göra vad de vill så länge det är lagligt?
Finns det någon avställningsbar försäkring där premien inte är säsongsberoende?
Jag har avställningsbar hos LF nu men iom att premien är olika hög på vinter/sommar faller hela poängen med att kunna ställa av den på vintern.
Wow vilken diskussion
Kan vi inte bara bestämma att alla får göra vad de vill så länge det är lagligt?
..och att jag VANN tävlingen över antalet påställningar 2014
Jag tycker vi gör såhär, jag får scanna ditt registreringsbevis. Varje gång du vill ut o köra så ställer jag på din hoj, därefter när du är klar så sms:ar du igen så ställer jag av den. De pengar du sparar in på din försäkring ger du till mig. Deal? Det gör ju inget, du har ju råd med helförsäkring helår, och var pengarna tar vägen spelar ju ingen roll?
Ja, det är jättesvårt att förstå...
Har du inte råd att ha motorcykeln försäkrad under sommarhalvåret utan att hålla på och ställa av och på så ska du inte ha den.
Vi måste ta in en hjärnfysiker för att reda ut detta
Det kostar att köra mc, frågan är om man ska ha sporthoj då man inte kan ha den påställd under sommaren.
Men det är ju såklart bara min åsikt, det är säkert jättenormalt att hålla på och ställa av och på hojen 20ggr om året
Finns det någon avställningsbar försäkring där premien inte är säsongsberoende?
Jag har avställningsbar hos LF nu men iom att premien är olika hög på vinter/sommar faller hela poängen med att kunna ställa av den på vintern.
Är det bara fattighjon som kör sporthoj nuförtiden?
Kastar man cykeln så finns där nya i butiken. Försäkringsbolag är bara jobbiga att ha och göra med....
Ja och min gs har åretruntförsäkring den med, jag följer villkoren, det har inte med saken att göra?
Jo det har faktiskt exakt lite att göra med det jag har skrivit tidigare i tråden, dock så var det lite OT det jag skrev. Det jag kort och gott försöker säga är att köp en hoj som du har råd att äga och njuta av.
Jo det har faktiskt exakt lite att göra med det jag har skrivit tidigare i tråden, dock så var det lite OT det jag skrev. Det jag menar kort och gott försöker säga är att köpa en hoj som du har råd att äga och njuta av. Hur ofta köper vi i Sverige saker som vi egentligen inte har råd med? Det händer dagligen och det är inte bra!
Jag tycker inte att man ska uppmuntra sådant beteende, Jag vill ha en Rolex men den var för dyr för mig.
Men jag KUNDE ha köpt den.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |