waldorf
Singel och sökande
Funderade på det men iår men man fick inte köra hela sträckan för dom om man var under 18, sket i det och åkte med hoj runt dalarna istället.
2017?!
Inte tidigare?
Så länge jag slipper JJ CBR JJ är allt som har med 125 helt okej
Får starka lustkänslor och habegär till skämthojar som Monkeybike eller dess moderna reinkarnation MSX125 men pluttmotorn dödar grejen lite för mig. Jag vet fartkänslan är helt annan på en sån maskin men det känns som att landsvägskörning skulle bli lite för tradigt. Varför släpper de inte MSX250 liksom? Den hade jag faktiskt kunnat tänka mig ny.
Det här är bland den konstigaste omröstningen jag sett på SH..
Jag har provkört MSX125 för nån månad sen. Hojen var hur rolig som helst att köra i stan! Den var riktigt snabbstyrd och smidig och det kändes på något sätt lustigt att sitta på en sån liten hoj. Det som förvånade mig mest var motorn, dess vrid närmare bestämt. Bottendraget var urstarkt, lååångt starkare än min CBR125R! Accelerationen var underhållande på alla växlar förutom den högsta och med rätt kroppsförflyttning kan man säkert få till en å annan manöver utan att ha världens stuntskillz. Toppfarten låg strax under 100, men det spelar ingen roll för en sån cykel är roligast i de lägre hastigheterna.
Testa den vet jag!
Har sätt att mitt namn står en del i denna tråd!
Är jag kändis?!?..
Hur kan man hata 125r om man gillar motorcyklar? Jag hade gjort vad som helst för en Suzuki RG 125 när jag va i 16års åldern, den hojen hade ALLT man kunde önska. Tyvärr en ouppnåelig dröm då farsan var helt ointresserad av hojar och själv kunde jag omöjligt finansiera en hoj + körkort.
View attachment 391282
Hade en kille på byn som körde Yamaha RD 125 från 80-talet, han var i mina ögon världens lyckligaste kille.....
För min del blev det en lång och plågsam väntan tills jag fyllde 21, först då hade jag fått ihop pengarna så jag kunde köpa min första hoj. Vilken lycka när jag hämtade ut min Kawasaki ZX-6R Ninja -98 på Lelles
View attachment 391283
Dra inte över ankan1 film debatten i denna tråd också, finns redan alla hans trådar samt en poll och debatt och det i Denna tråd
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|