Hur mycket soppa dricker era hojar?

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
stoooffe skrev:
2299486 Själv tankade man i Gårdstånga häromdagen.

12,78 kr litern. :3freak


Fast den macken är iofs en av de dyraste man kan hitta, men är det kris så är det. :3freak


typ lika dyrt här me nu :S:S:S:S:S:S:S :näsblod :huvet :gnissla :brinnerup :3freak nästan så de e värt att börja hoppa slang
 

ExXe

Grussprättare
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Bondeland
Hoj
Rosa tvåhjuling.
Var ute på 5 mils tur idag med gasgasen, drog inte ens 2 liter. Iofs körde jag på 6an hela tiden runt 70 hela tiden. Men endå. Det går att hålla en maskin på 40hk på låg bensinförbrukning.. :D
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Mr EmCom skrev:
2305321 det gör ja så ofta jag kan :hihi
samma här :hihi annars får man försöka övertala farsan om att låna hans tankkort om man hjälper han med nåt som skiter i sen när man har sin soppa o så glömmer gammla gubben bort det tills man ska tanka nästa gång :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
j@cke skrev:
2299503 Jag brukar köra ungefär 40-45 mil på 10 liter 95 oktan, nu har ja hinkat i V-power o kör lite längre, kör en yamma xt125 ca 13-15hk körstilen är väl som den borde fult ös så ofta som de tillåter.
Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
Rosen passa dig jag ska ta titeln snabbast 125:a muhaha dina 170 gps mäta ligger löst, och det med hål i kröken och 43 drev så med 30 drevet och hel krök så.. :3freak

annars drar den typ 0.5 vid transportsträkor.

crmen drar runt milen vid fult ös och 0.5 vid normal idiotkörning. Jag har kommit 4 mil på reserven en gång men då låg jag och slipstreama bakom en lastbil.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
prulle skrev:
2305904 Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
Rosen passa dig jag ska ta titeln snabbast 125:a muhaha dina 170 gps mäta ligger löst, och det med hål i kröken och 43 drev så med 30 drevet och hel krök så.. :3freak

annars drar den typ 0.5 vid transportsträkor.

crmen drar runt milen vid fult ös och 0.5 vid normal idiotkörning. Jag har kommit 4 mil på reserven en gång men då låg jag och slipstreama bakom en lastbil.



Hahah =)
 

Hojjen

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
ktm125exc sixdays sm kittad, doma effekt
prulle skrev:
2305904 Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
Rosen passa dig jag ska ta titeln snabbast 125:a muhaha dina 170 gps mäta ligger löst, och det med hål i kröken och 43 drev så med 30 drevet och hel krök så.. :3freak

annars drar den typ 0.5 vid transportsträkor.

crmen drar runt milen vid fult ös och 0.5 vid normal idiotkörning. Jag har kommit 4 mil på reserven en gång men då låg jag och slipstreama bakom en lastbil.


de låter som prulles hojj är den värsta helvetes maskinen i detta land och de me stora maskhål i köken :hihi så passa dig rosen :va :rofl :3freak
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hojjen skrev:
2308266 de låter som prulles hojj är den värsta helvetes maskinen i detta land och de me stora maskhål i köken :hihi så passa dig rosen :va :rofl :3freak
Japp jämnfört med crmen så :hihi
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
2305904 Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
Rosen passa dig jag ska ta titeln snabbast 125:a muhaha dina 170 gps mäta ligger löst, och det med hål i kröken och 43 drev så med 30 drevet och hel krök så.. :3freak

annars drar den typ 0.5 vid transportsträkor.

crmen drar runt milen vid fult ös och 0.5 vid normal idiotkörning. Jag har kommit 4 mil på reserven en gång men då låg jag och slipstreama bakom en lastbil.
men om jag sätter på rätt drevning och kanske bytar reeds så är jag i topp igen, och då duger det inte att du har sett det på mätarn (inte ens om den är digital) utan du ska ha gjort det på bana :fatta! tänk på att min kanske går fortare om man pressar på en längre raka än de som fanns på banan :fatta! :fatta! :pannkyss
 

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Ort
Älvsbyn
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
Det var otörstiga hojar ;)
När jag körde RD 125LC för flera år se'n drog den ganska precis 1.3 l/mil oavsett hur jag körde.
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
j@cke skrev:
2299503 Jag brukar köra ungefär 40-45 mil på 10 liter 95 oktan, nu har ja hinkat i V-power o kör lite längre, kör en yamma xt125 ca 13-15hk körstilen är väl som den borde fult ös så ofta som de tillåter.
varför kör du med v-power i den?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
2309447 men om jag sätter på rätt drevning och kanske bytar reeds så är jag i topp igen, och då duger det inte att du har sett det på mätarn (inte ens om den är digital) utan du ska ha gjort det på bana :fatta! tänk på att min kanske går fortare om man pressar på en längre raka än de som fanns på banan :fatta! :fatta! :pannkyss
Japp me nu ska vi inte va negativa, jag kan ju bara torr köra än så länge. Desutom tror jag en mito piskar oss båda :hihi eller så är deras mätare käpprätt åt helvete.

Jo bana ska jag köra och snabbae än dig men tveksamt om det blir asfaltsbana. det ska va om jag får den lv reggad innan sommarn är slut.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Trashcan skrev:
2309644 d gåR sNabArE!!11!!0.5x2 :7peta :7peta :7peta :7peta :fatta! :fatta!
tills den skär pga att v-power inte blandar sig så bra med 2-t olja, eller? har läst det här någonstans :va

prulle skrev:
2309665 Japp me nu ska vi inte va negativa, jag kan ju bara torr köra än så länge. Desutom tror jag en mito piskar oss båda :hihi eller så är deras mätare käpprätt åt helvete.

Jo bana ska jag köra och snabbae än dig men tveksamt om det blir asfaltsbana. det ska va om jag får den lv reggad innan sommarn är slut.
torrköra? en mito toppar väl också cirka 170, bara det att vi har bättre axx :va

jo i endurospåret lär du vara snabbare, men inte på asfalt, över min döda kropp :fatta!
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
-Rosen- skrev:
2309698 tills den skär pga att v-power inte blandar sig så bra med 2-t olja, eller? har läst det här någonstans :va


torrköra? en mito toppar väl också cirka 170, bara det att vi har bättre axx :va

jo i endurospåret lär du vara snabbare, men inte på asfalt, över min döda kropp :fatta!


Om lilla blommgrabben kunde läsa så har han en xt125 och såvitt jag vet används inte 2-taktsolja i tanken då det är en 4-taktare. :7peta
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Bärgren skrev:
2309737 Om lilla blommgrabben kunde läsa så har han en xt125 och såvitt jag vet används inte 2-taktsolja i tanken då det är en 4-taktare. :7peta
jag läste det som att trashcan använda det, föööörlåt :fatta!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
2309698 tills den skär pga att v-power inte blandar sig så bra med 2-t olja, eller? har läst det här någonstans :va


torrköra? en mito toppar väl också cirka 170, bara det att vi har bättre axx :va

jo i endurospåret lär du vara snabbare, men inte på asfalt, över min döda kropp :fatta!
Japp torrkör ingen kopling inget tändstift..

Dom gör 200-220 enligt mätarn enligt tyska sidor.. så lite mer en 170 måste det väll va?
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top