stoooffe skrev:2299486Själv tankade man i Gårdstånga häromdagen.
12,78 kr litern.![]()
Fast den macken är iofs en av de dyraste man kan hitta, men är det kris så är det.![]()
typ lika dyrt här me nu :S:S:S:S:S:S:S
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
![Freak :3freak :3freak](/img/smilies/freak3.gif)
stoooffe skrev:2299486Själv tankade man i Gårdstånga häromdagen.
12,78 kr litern.![]()
Fast den macken är iofs en av de dyraste man kan hitta, men är det kris så är det.![]()
det gör ja så ofta jag kanHojjen skrev:2304306typ lika dyrt här me nu :S:S:S:S:S:S:S![]()
![]()
![]()
![]()
nästan så de e värt att börja hoppa slang
samma härMr EmCom skrev:2305321det gör ja så ofta jag kan![]()
Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!j@cke skrev:2299503Jag brukar köra ungefär 40-45 mil på 10 liter 95 oktan, nu har ja hinkat i V-power o kör lite längre, kör en yamma xt125 ca 13-15hk körstilen är väl som den borde fult ös så ofta som de tillåter.
prulle skrev:2305904Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
Rosen passa dig jag ska ta titeln snabbast 125:a muhaha dina 170 gps mäta ligger löst, och det med hål i kröken och 43 drev så med 30 drevet och hel krök så..
annars drar den typ 0.5 vid transportsträkor.
crmen drar runt milen vid fult ös och 0.5 vid normal idiotkörning. Jag har kommit 4 mil på reserven en gång men då låg jag och slipstreama bakom en lastbil.
prulle skrev:2305904Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
Rosen passa dig jag ska ta titeln snabbast 125:a muhaha dina 170 gps mäta ligger löst, och det med hål i kröken och 43 drev så med 30 drevet och hel krök så..
crmen drar runt milen vid fult ös och 0.5 vid normal idiotkörning. Jag har kommit 4 mil på reserven en gång men då låg jag och slipstreama bakom en lastbil.
Japp jämnfört med crmen såHojjen skrev:2308266de låter som prulles hojj är den värsta helvetes maskinen i detta land och de me stora maskhål i kökenså passa dig rosen
![]()
![]()
![]()
men om jag sätter på rätt drevning och kanske bytar reeds så är jag i topp igen, och då duger det inte att du har sett det på mätarn (inte ens om den är digital) utan du ska ha gjort det på banaprulle skrev:2305904Går det att köra annat? tmn drar nästan 2 litern milen vid flatout på bogesundsvägen men det är det fan värt satan va det går!
varför kör du med v-power i den?j@cke skrev:2299503Jag brukar köra ungefär 40-45 mil på 10 liter 95 oktan, nu har ja hinkat i V-power o kör lite längre, kör en yamma xt125 ca 13-15hk körstilen är väl som den borde fult ös så ofta som de tillåter.
Hojjen skrev:2308266de låter som prulles hojj är den värsta helvetes maskinen i detta land och de me stora maskhål i kökenså passa dig rosen
![]()
![]()
![]()
Mr.PB skrev:2309630varför kör du med v-power i den?
Närmare en F1 upllevelse går ju inte att komma utan att köra en F1 bilMr.PB skrev:2309630varför kör du med v-power i den?
Japp me nu ska vi inte va negativa, jag kan ju bara torr köra än så länge. Desutom tror jag en mito piskar oss båda-Rosen- skrev:2309447men om jag sätter på rätt drevning och kanske bytar reeds så är jag i topp igen, och då duger det inte att du har sett det på mätarn (inte ens om den är digital) utan du ska ha gjort det på banatänk på att min kanske går fortare om man pressar på en längre raka än de som fanns på banan
![]()
![]()
![]()
tills den skär pga att v-power inte blandar sig så bra med 2-t olja, eller? har läst det här någonstansTrashcan skrev:2309644d gåR sNabArE!!11!!0.5x2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
torrköra? en mito toppar väl också cirka 170, bara det att vi har bättre axxprulle skrev:2309665Japp me nu ska vi inte va negativa, jag kan ju bara torr köra än så länge. Desutom tror jag en mito piskar oss bådaeller så är deras mätare käpprätt åt helvete.
Jo bana ska jag köra och snabbae än dig men tveksamt om det blir asfaltsbana. det ska va om jag får den lv reggad innan sommarn är slut.
-Rosen- skrev:2309698tills den skär pga att v-power inte blandar sig så bra med 2-t olja, eller? har läst det här någonstans
torrköra? en mito toppar väl också cirka 170, bara det att vi har bättre axx![]()
jo i endurospåret lär du vara snabbare, men inte på asfalt, över min döda kropp![]()
jag läste det som att trashcan använda det, föööörlåtBärgren skrev:2309737Om lilla blommgrabben kunde läsa så har han en xt125 och såvitt jag vet används inte 2-taktsolja i tanken då det är en 4-taktare.![]()
-Rosen- skrev:2309750jag läste det som att trashcan använda det, föööörlåt![]()
Japp torrkör ingen kopling inget tändstift..-Rosen- skrev:2309698tills den skär pga att v-power inte blandar sig så bra med 2-t olja, eller? har läst det här någonstans
torrköra? en mito toppar väl också cirka 170, bara det att vi har bättre axx![]()
jo i endurospåret lär du vara snabbare, men inte på asfalt, över min döda kropp![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |