KalleNorton
Avliden medlem
tror du har helt fel ställ. Jag väger 60 kg och fick knappt på mej en 48. det var ju iof ett halvarson, men ändå...
KalleNorton skrev:tror du har helt fel ställ. Jag väger 60 kg och fick knappt på mej en 48. det var ju iof ett halvarson, men ändå...
(MARCUS) skrev:Jag kommer nog väga ca: 76 kilo nästa sommar, om jag inte bryter ett nyckelben och två revben till... Frågan är då? passar stället då???
stifmaister skrev:ingen expert men e ju riktigt tveksam till det. Jag hade gått på ett 50! har själv ett stl 50 som sitter bra, 182cm 66kg
Nej, det var inte en 48. Jag kollade på internet och såg att det var en 46..tjockisbulle skrev:är du 190cm lång eller ?
Du kan väl inte mena att du är för stor för 48 på 60kg ?
Hazel skrev:Vi SHare kanske inte hinner käka ordentligt..?
Hazel skrev:Jisses vad mycket flugviktare det finns här, den ena efter den andra är över en och åttio och väger inte ens in på 70 pannor (absolut inget personligt). Jag trodde att jag var smal som är 183/73... Vi SHare kanske inte hinner käka ordentligt..?
Hur som helst - det är ju vanligt med ställ i stl 54, 56 osv. Vem fan är de avsedda för om killar på över en och åttio ska åka runt i 48or? Är ni verkligen inte rädda om era kronjuveler?
P@trik skrev:Färsäkringsbolaget stal mina matpengar....
(MARCUS) skrev:Har precis inhandlat ett nytt Alpinestars TZ1 två delat ställ. Storlek 48. Jag är 183 och väger 70 kg. Det känns så himla tight. Hur mycket går det ut sig?... Är det kanske rätt storlek? Man kommer ju lägga på sig några kilo, under vintern med all gymträning. Så man klarar att sitta kvar på hojen.
Tacksam för svar...
Mvh (MARCUS)
(MARCUS) skrev:Det lutar att jag åker till Lelles på lördag & byter till storlek 50, i alla fall provar...
(MARCUS) skrev:Många olika bud, hur är det egentligen???
triple skrev:Men ge dig nu! Vi är två till i din storlek som har TZ1, både jag och Marcus har 48, så varför skulle det inte passa dig???
Om du tränar mycket under vintern så kommer fortfarande stället att passa! iaf om jag tränar armar och överkropp skulle stället sitta bättre! Det är nämligen på överarmar och axlar mitt ställ sitter lösast! (magen sitter det tjatast, men jag rätt stort ryggskydd... eller...)
/Den korta och tjocka
stifmaister skrev:ingen expert men e ju riktigt tveksam till det. Jag hade gått på ett 50! har själv ett stl 50 som sitter bra, 182cm 66kg
Den som kört omkull med ett för stort ställ vet varför man vill att de ska sitta bra!Hazel skrev:Hur mycket det töjer sig måste väl bero på hur litet det är från början? jag fattar inte varför man ska klämma in sig i ett mini-ställ, det låter ju sjukt obehagligt. Hur går det med pungen etc..?
Jag har ungefär samma mått som trådstartaren och jag har ett Spyke storlek 52 el 54 el nåt sånt och det får jag fanemej kränga på mig.
Är det för att kapa hundradelar i minskat luftmotstånd vid RR eller? Det bör väl knappast vara mindre säkert att ha ett ställ som det går att röra sig i om man skulle åka av, stället lär inte lossna och sticka iväg av sig självt för det.. Eller?
(MARCUS) skrev:Det är låren och vaderna det är tightast på, kan ej få under ett underställ, bara en t-shirt...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|