Hur ofta har ni sex?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Lr hur ofta har ni kvalitets sex?
Innan stoppa man pitten i vad som hellst! Nu ere kvalitets sex som gäller!

Ja, när man inte får komma till oftare än en gång/månad så kan man ju kalla det för kvalitetssex istället för att få det att låta lite festligare.

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Om nån brud är sugen på lite korv med vitlökssås så får ni gärna PM:a mig:rodnar

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
haha 5 sidor och 1 chey har svarat. :tummenupp

Gjorde en bra grej då jag avskyr att vakna upp dagen efter med en tjej när man är bakis. Så efter jag var klar med det hela, så tryckte jag fram ringsignalen på min mobil och fakeade att det ringde från jouren och jag behövde sticka till jobbet. Hon var ju hos mig och jag sa att hon tyvärr måste åka hem då jag skulle till jobbet strax. Det här var typ halv 6 på morgonen dagen efter krogen... :hihi:

Fan va skönt att få sova själv när man är bakis! :tummenupp

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
haha 5 sidor och 1 chey har svarat. :tummenupp

Gjorde en bra grej då jag avskyr att vakna upp dagen efter med en tjej när man är bakis. Så efter jag var klar med det hela, så tryckte jag fram ringsignalen på min mobil och fakeade att det ringde från jouren och jag behövde sticka till jobbet. Hon var ju hos mig och jag sa att hon tyvärr måste åka hem då jag skulle till jobbet strax. Det här var typ halv 6 på morgonen dagen efter krogen... :hihi:

Fan va skönt att få sova själv när man är bakis! :tummenupp

hahaha :tummenupp den har jag kört me också:yoparty problemet e att dom e ju inte dumma.men va gör man inte i ett desperat läge:tummenupp

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
hahaha :tummenupp den har jag kört me också:yoparty problemet e att dom e ju inte dumma.men va gör man inte i ett desperat läge:tummenupp

haha nej, man känner sig lite som ett svin.. AND I LIKE IT!!!! Nej men fan, det är ju en rutten stil, men är det ett krogenragg så kan man tänja lite på vad som är acceptabelt! :brynad

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC