Jag vet inte varför, men så fort jag går ut på fyllan så är det alltid ett eller flera bråk som jag lyckas hamna i. Det brukar inte vara jag som startar dem men på något vis så stör sig personer på mig och vill alltid tjafsa. Är man dessutom liten som jag är så vill man gärna hävda sig och inte bli en bi-sittare och då slutar det oftast på samma sätt.
Det fick en vändpunkt för drygt 2 år sedan när det ballade ur totalt, efter det var jag spiknykter i 6 månader och därefter har jag väl varit ute på fyllan ca 4-5 ggr per år och har för avsikt att fortsätta så.
Och att dricka med måtta är inget jag behärskar dessvärre, jag dricker tills flaskan är tom eller sängen tar emot mig.
Dessvärre finns det aggressionsproblem hos mig även i nyktert tillstånd men efter dessa händelser som gav uppbåd till att lugna mig så har jag även blivit bättre rent allmänt. Eller så var det en söt flicka som fick mig att förstå att man inte behöver vara så arg när folk är allmänt dumma.
Under mina 6 vita månader prövade jag på att gå ut nykter, men folk ljuger när de säger att man har lika kul utan sprit. Som tur är kan man ju ha kul hemma också med lite fantasi