Jag körde en 500 mil på en VFR800 ´99 i somras, kalasbåge som verkar bra på det mesta, och även om det "bara" var lite över 100 pållar, så räcker det till.
Ofrivilliga wheelies på 2:an hände stup i ett.
Vad som är rappt eller inte är så sjukt skruvat i den här världen, vi pratar om subjektiva upplevelser när man blir ifrånseglad av en modern literhoj - med en sekund i värsta fall på 402 meter - ett fordon som har närapå 200 blås i slutfart på en stripresa, med låg 11 - kan inte beskrivas som slött.
Men det är en touringbåge, jag bytte bort min då jag suktat efter italiensk twin länge, och trivs som fisken i vattnet på Millen, och att jag föredrar krokiga landsvägar, där upplevde jag viffern som lite svampig, Millen är en skalpell i jämförelse (att jag är kass bakom styret uppvägs dock inte av någon av bågarna
).
Kalasbåge för allroundbruk, bland det porrigaste motorljudet man kan tänka sig och de verkar slitstarka - enda nackdelen tyckte jag var den mjuka chassiesättningen på krokig väg, men den var *ruggigt* lättsvängd på nya road2'or (Millen är mer jobb, men den är stadigare på samma gång, något som delvis kanske kan tillskrivas 190-sulan bak).
Försäkringen är "gratis" via Bilsport&Mc, jag pyntade lite över 5 hel/hel (Millen kostar mig det dubbla, och inte är den dubbelt så bra inte...).
/J