Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hannibal skrev:jag känner mig som en komplett nybörjare, men hur rullar man egna cigaretter? man behöver ju bara tobak, filter och såndant där papper (glömt bort namnet totalt) nån speciell teknik man ska använda?
en guide med bilder skulle sitta fint också![]()
Sök på google.. så härhannibal skrev:jag känner mig som en komplett nybörjare, men hur rullar man egna cigaretter? man behöver ju bara tobak, filter och såndant där papper (glömt bort namnet totalt) nån speciell teknik man ska använda?
vill minnas att den var billig som piss och hylsorna kostade väl typ 10kr för över hundra iallafall, det var då ingen kostnad att tänka på iallafall.hannibal skrev:va kostar maskinen ungefär?
hannibal skrev:jag känner mig som en komplett nybörjare, men hur rullar man egna cigaretter? man behöver ju bara tobak, filter och såndant där papper (glömt bort namnet totalt) nån speciell teknik man ska använda?
Kay skrev:Ähh, behövs ingen maskin. En egen "cigarett" gör man lätt med rizzla och grejerna du ska ha i. 30 minuters övning, sen är du din egna rullmaskin.
-Ta ett rullpapper...
MikkE skrev:Så du ska alltså börja röka egenrullat när du är född -88!? Ge dig för fan, skadar bara dig själv, är dyrt och verkligen inte coolt.
$noop skrev:HAHAHA!!! Du verkar kunna det där![]()
Men för att göra "filtret" eller "roachen" så funkar det perfa med dom små invikta flikarna på insidan av locket av ett ciggpaket, ca 1,5cm X 2cm eller nåt. Eftersom dessa brukar gå sönder när man river av dom från ciggpaketet så får man en triangelformad liten del som man viker dragspelsformad och sen när man kommer till den fyrkantiga delen så rullar man resten runt "dragspelet". Klart!
(vet inte ifall det gick att fatta nåt av min beskrivning)
Kay skrev:Ahh, coolt. Ska prova det. Mina roaches har en tendens att inte bli så värst packade, så de rullar upp sig lite... jag har inte tålamod att göra jättebra roaches.
Paket är dyrare än inga paket alls, det är lösningen.honkiie skrev:det är ju då billigare än att köpa paket? vad är problemet?![]()
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning