Jag har inte swish, av en ren princip.
Stäm swish på 10000:- för varumärkesintrång, ring banken och be att få växla till dig enkronor. Bind säcken om halsen på den misshaglige, eller vad du tänkt dig. Problem solved.
Jag har inte swish, av en ren princip.
Stäm swish på 10000:- för varumärkesintrång, ring banken och be att få växla till dig enkronor. Bind säcken om halsen på den misshaglige, eller vad du tänkt dig. Problem solved.
Det handlar inte om att känna sig kränkt. Du vet inte heller vad detta handlar om.
Jag VET att detta inte är varken rationellt eller förnuftigt, men jag vill ändå undersöka metoderna för att se om det är genomförbart. Jag har hittills i mitt liv aldrig hatat någon, detta är första gången. Det är en obekant känsla, och den är stark.
Det äter upp mig inifrån, som sportbike skrev. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, och hoppas väl mest att det ger med sig med tiden. Men än så länge är det ingen skillnad åt det positiva hållet alls, tvärtom. Så då tänkte jag att jag kan testa andra metoder än att vänta ut skiten.
Gör såhär=)
https://goo.gl/0e6jX6
Det var inte jag som puttades. =)Hur gjorde du det där?
Att man kan vara så otacksam som du är e helt sjukt, det ända du ser med denna personen är dom få fel den har gjort o inte vad den har ställt upp på/med när du behövt hjälp!
Alla gör fel, eller jag alla utom du!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |