Lysrör eller spottar i taket då ??
För / Nackdelar
Spottar ger inget bra ljus i garage.
Lysrör i taket är självklart i garage.
För / Nackdelar
Fasen va fina garage vissa av er har. Blir avundsjuk med tanke på att man själv får hålla till i en bod utan värme el. bra belysning. Men det som inte dödar en härdar en heter det ju..
För / Nackdelar
Får man plats med bil + hoj på 12kvm?
Det är det som erbjuds där jag bor just nu. Låter trångt med hade inte tänkt ha det som mek.
Jodå om du har en "Bobbycar" o en Minimoto
Ja, fyfan, på sin höjd...
Det där garaget skulle jag kunna tänka mig att ha samlag i.
Nu håller jag inte på med samlag, men om, teoretiskt.
Snyggt.
Ja, snyggare än de flesta har hemma.
Jag skall bygga ett garage till nya kåken. 40 m2 har jag att lira med. Det skall rymma bil plus minst två hojjar + "verkstad". Har inte haft garage tidigare, så vet inte vad man "måste" ha.
Är det något jag bör tänka på? Armaturer och sånt kan man ju flytta runt i efterhand, men dra vatten etc är sånt man kanske bör tänka på från början.
Tips?
40 kvadrat försvinner snabbt när man börjat lassa in grejjer, så lite smartness krävs om det ska funka smidigt.
Bra och mycket förvaring längst sidorna o så stor arbetsbänk man får plats med är bra.
Armaturer sätter man i rader med lagom mellanrum.
Passa på att bygga ett litet isolerat "uterum" att ställa kompressor i sen en slangvinda på väggen inne i garaget, samma med el, minst en kabelvinda.
Dem kostar inte många kronor o är jävligt gött att ha hängade där på väggen som man bara drar ut när man behöver el eller luft.
Däckförvaring o skit ska man tänka till lite på, sånt som man mestadels bara förvarar kan man ju få upp högt så är det ur vägen.
Ja, snyggare än de flesta har hemma.
Jag skall bygga ett garage till nya kåken. 40 m2 har jag att lira med. Det skall rymma bil plus minst två hojjar + "verkstad". Har inte haft garage tidigare, så vet inte vad man "måste" ha.
Är det något jag bör tänka på? Armaturer och sånt kan man ju flytta runt i efterhand, men dra vatten etc är sånt man kanske bör tänka på från början.
Tips?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |